Portada Música Fe de Ratas culmina la grabación del so cuartu discu d’estudiu, que verá la lluz en febreru

Fe de Ratas culmina la grabación del so cuartu discu d’estudiu, que verá la lluz en febreru

by asturnet

Fe de Ratas llega al cuatru. La banda avilesina ultima’l llanzamientu del so nuevu trabayu discográficu, ‘Tus demonios y yo’, que yá ta en procesu de masterización y verá la lluz a mediaos de febreru. El grupu presentará en directu los temes del so nuevu discu nuna xira per diez ciudades españoles qu’inclúi cites en Madrid, Vitoria, Murcia y Castellón.

Según precisa na so páxina web la productora de la banda, Santo Grial, los integrantes de Fe de Ratas asoleyarán el prósimu 19 de febreru el so nuevu álbum, grabáu nel País Vascu y amuesa de la evolución que’l grupu vien esperimentando dende la edición del so primer discu, ‘Tú tranquilo y a lo tuyo’, en 1999.

El día’l llanzamientu a les tiendes de discos del so cuartu trabayu d’estudiu, Fe de Ratas promocionará los temes del cd con un recital na Fnac del centru comercial Parque Principáu, recital al que siguirán otros nuna decena de sales españoles hasta finales d’abril, nuna llista qu’inclúi les ciudaes de Madrid, Murcia, Salamanca, Vitoria, Córdoba, Valladolid y una segunda parada n’Asturies, n’Avilés, el 8 d’abril.

Con un soníu ente’l punk y el hard rock y una trayectoria qu’entamó a mediaos de los años noventa, Fe de Ratas da-y continuidá nel so nuevu trabayu a la irreverencia respecto a lo políticamente correcto, con temes que falen de los requexos más escuros de la sociedá nun tonu abierta y contundentemente combativu.

Web oficial de Fe de Ratas

Tamién te podria gustar