Portada Fiestes Fangoria y La Bottine Souriante pondrán-y música al Día d’Asturies en Mieres

Fangoria y La Bottine Souriante pondrán-y música al Día d’Asturies en Mieres

by asturnet

Una xornada “mui popular, mui abierta y mui de cai”. Esa ye la definición que’l director xeneral de Deportes del Principáu, Daniel Gutiérrez Granda, emplegó esti mediudía pa presentar les cellebraciones del Día d’Asturies, qu’esti añu van centrase en Mieres los prósimos 7 y 8 de setiembre. El programa inclúi los conciertos de Fangoria y La Bottine Souriante, un mercáu astur, una amuesa d’entibaores, sidra de baldre ya una xubida virtual en coche de carreres a Santumilianu.

Les actuaciones del grupu formáu por Olvido Gara y Nacho Canut -martes 7 nel parque Xovellanos- y de la hestórica banda canadiense de folk -miércoles 8 nel mesmu escenariu- son la punta más visible d’una riestra d’actuaciones nes que tamién participarán los conxuntos asturianos Koniec y Los Ciquitrinos, encargaos de telonear a los dos grupos principales, y Skanda, La Bandina’l Tombo y Liliana Castañón Cuartetu, que llenarán de folk la plaza de ‘Requejo’.

Esi sedrá amás l’escenariu d’una amuesa de tonada nel mediudía’l miércoles 8 de setiembre, y acoyerá sendes espiches de sidra de baldre nes tardes de les dos xornaes que van prollongase los actos festivos, que nesta edición promociona un cartelu ellaboráu por Juan Gallego y que Gutiérez Granda resumió como un programa “de marcáu acentu asturianu, con concesiones a nivel nacional”.

Amás del mercáu astur, que se desendolcará nos Xardinos del Ayuntamientu y contará cola participación d’un grupu lleonés espertu n’amueses de vuelos d’utres y otres aves rapaces, les cais de Mieres rexistrarán un espectáculu de teatru nel colexu Aniceto Sela y los sones de tres bandes de gaites -La Reina’l Truébano, Llariegu y Fonte Fuécara-, a les que van axuntase los bailles de los grupos folclóricos D’Escarpinos, L’Artusu y Esbardu.

Ún de los actos novedosos respecto a ediciones anteriores del Día d’Asturies ye una xubida virtual al altu Santumilianu que “reproduz les sensaciones d’un pilotu” y que centra les ufiertes del Ayuntamientu de Llangréu nel so pabellón allugáu na Feria Internacional de Muestres d’Asturies.

Nesi recintu xixonés presentó güei Gutiérrez Granda la programación del 8 de setiembre, acompañáu del músicu y xestor cultural Carlos Redondo y del alcalde en funciones de Mieres, Luis Álvarez Payo, pa quien la cellebración del Día d’Asturies na villa minera supón “un emburrión pal resurdimientu de la comarca” y un retu pa que la xornada trescurra como un día “brillante ya intensu”.

Tamién te podria gustar