Portada Música Esta selmana preséntase l’Anuariu de la Música Asturiana

Esta selmana preséntase l’Anuariu de la Música Asturiana

by asturnet

La compañía discográfica L’Aguañaz, integrada anguaño en Publicaciones Ámbitu, presenta un volume nuevu del Anuariu de la Música Asturiana, correspondiente a esti añu 2008. Esta publicación, de la que yá van editaos nueve númberos, nació cola finalidá de dotar a la escena musical asturiana d’un mediu de comunicación y difusión propiu y contribuir, con ello, a crear infraestructures que fixeren posible dir afitándolu.

L’AMA ta dedicáu a la música identitaria que se fai n’Asturies, entendiendo por tala aquella que ye tradicional o que se basa nella pa eellaborala, amás de toles que tienen al asturianu como llingua d’espresión (sían del estilu que sían).

Los conteníos d’esti exemplar son mui variaos, en correspondencia cola diversidá existente nel panorama musical asturianu. Apaecen entrevistes col cantautor turonés Alfredo González (autor del discu La nada y tu, un trabayu de rock emocional excelente con testos de dalgunos de los meyores escritores asturianos); La Bandina (qu’esti añu publicaba discu nuevu, tituláu 13); Lucas 15 (la banda formada por Xel Pereda y Nacho Vegas, qu’interpreten canciones tradicionales asturianes dende una óptica rockera); Felpeyu (con motivu de la so vuelta a l’actualidá musical col discu Canteros); y Skontra (banda xixonesa de punk-rock que poníen en circulación el so segundu álbum, Cantares pa dempués d’una guerra).

Ye interesante reseñar l’informe Management musical n’Asturies, del codirector d’El Cohete Internacional Carlos Barral; reportaxes como’l dedicáu al festival Liet-Lavlut celebráu en Laponia (onde participó’l grupu Dixebra), escritu pola periodista Beatriz R. Viado; artículos sobre la despidida de Nuberu o’l venticinco cabudañu de la muerte de Berto Turulla y El Presi. Destaquen tamién los reportaxes fotográficos, que cada añu tienen más importancia, sobre acontecimientos como’l Premiu al Meyor Cantar en Llingua Asturiana, el XX Conciertu pola Oficialidá o l’homenaxe a Dixebra nel Derrame Rock. Amás de too ello, como ye vezu, apaez un repasu a toles producciones discográfiques, bibliográfiques y audiovisuales que tienen a la música asturiana como protagonista.

Con un númberu de páxines que llega a les 112, un aumentu considerable de la proporción d’espaciu en color y una tirada de 4.000 exemplares, la publicación compleméntase con un discu qu’inclúi dos temes de caúna de les producciones discográfiques de L’Aguañaz d’esti añu (DRD, La Bandina, Hermanos Valle Roso, Banda de Gaites Llacín y Alfredo González).

Tamién te podria gustar