Portada Música Entama la segunda edición del Festival Xixón 5º40’

Entama la segunda edición del Festival Xixón 5º40’

by asturnet

El Conceyu de Xixón repite y vuelve a celebrar el Festival Xixón 5º40’. Esti martes, 17 d’agostu, entamen les actividaes con una novedá, la celebración dende les doce la mañana y hasta la una y media de la nueche, del I Alcuentru de Cerveces del Mundu na playa de Poniente, que va durar, como’l Festival, hasta’l domingu 22.

A les ocho y media, l’Escenariu de la Plaza Mayor va abrir el programa de conciertos con Corquiéu, grupu del oriente d’Asturies. Dos hores más tarde, y llegaos dende Irlanda, van tocar Comas.

Corquiéu

El grupu entama l’andar musical nel añu 1997 en Ribeseya, d’aquella la formación taba formada por cinco miembros que xuncieron los sos estremaos gustos musicales. Iván Vega, Pablo Valdés, Roberto Suárez y David Mateos entamen a montar un repertoriu sofitáu en tarreces tradicionales asturianos y composiciones propies.

Comas

Esta ye una banda firmemente basada nos raigaños de la música irlandesa, pero cola habilidá d’ufiertar composiciones orixinales. Siempres abiertos a les nueves influencies amuésense respetuosos col pasáu tradicional que-y da a Comas un sitiu merecíu ente los grandes grupos folk de l’actualidá.

Tamién te podria gustar