Portada Cine El sellu Acuarela publica’l DVD de la película musical ‘Divina lluz’

El sellu Acuarela publica’l DVD de la película musical ‘Divina lluz’

by asturnet

La película musical ‘Divina lluz’ de Ramón Lluis Bande sobro’l discu d’hermanu títulu del grupu Mus ya puede vese en formatu DVD. El sellu madrilanu Acuarela Discos ye’l responsable de la edición del compactu y de la so distribución comercial per tol estáu. El filme cuenta una hestoria de desrraigañu y muerte nel marcu agónicu d’un llugar de les cuenques y el grupu Mus actúa como ‘narrador’ al través de la interpretación en directu de les sos canciones. Bande afirma que más qu’un trabayu en collaboración trátase d’una adaptación llibre del discu de Mus, un de los grupos asturianos de mayor prestixu alluende les nuestres fronteres.

Nueve canciones del duu formáu polos xixoneses Fran Gayo y Mónica Vacas y una hestoria cola que Bande vuelve a filmar el mundu terminal de les cuenques constitúin el cuerpu d’esti llargometraxe col que’l so autor considera cerráu un ciclu de filmes musicales entamáu con “El Fulgor” y siguíu con “Estratexa”. “La triloxía nun cierra dafechu la realización de futuros musicales”, afirma l’autor de ‘Divina lluz’, que trabaya angüañu nun proyectu sobro’l grupu ‘Viva las Vegas’ tituláu ‘Cometí un error’.

La edición en DVD de la película d’hermanu titulu al discu de Mus ye en palabres de Ramón Lluis Bande “el final del procesu, inda ya nun forme parte del trabayu creativu”. Pal realizador asturianu la difusión en DVD ye “una salida hacia’l públicu interesáu y la so mirada crítica, la única que-yos queda a ciertes obres que tienen trancaes les puertes pa la so eshibicion en sales comerciales”.

Nel DVD editáu por Acuarela inclúise tamién el mediumetraxe ‘L’aire les castañes’, el videoclip de Mus ‘Al debalu’ y un recitáu de José Luis García Rúa de la canción ‘Adiós’ de ‘Divina lluz’. El filme ta interpretáu, xunto a los componentes de Mus, polos actores Fran Sariego, Vera Robert, Xuan Coll y Amor Argüelles.

Tamién te podria gustar