Portada Lliteratura El Salón Iberoamericanu de Xixón difundirá llibros en llingües indíxenes y sumará más participantes

El Salón Iberoamericanu de Xixón difundirá llibros en llingües indíxenes y sumará más participantes

by asturnet

Obres en quechua, mapuche o guaraní pa recordar que la lliteratura hispanoamericana nun se constrúi namás n’español y portugués. L’octavu Salón del Llibru Iberoamericanu, que se cellebrará en Xixón ente los prósimos 12 y 17 de mayu, apostará poles llingües minoritaries y ampliará la so nómina d’escritores y editores participantes.

Asina quedó asoleyao güei tres de la comparecencia’l director del certame, l’escritor Luis Sepúlveda, qu’esti mediudía posó en Xixón xunta los 1.557 llibros cedíos por editoriales participantes nel Salón pa la so posterior donación a biblioteques y centros públicos de llectura. Asturies beneficiaráse de la gran mayoría de la entrega, que tamién unviará 77 exemplares a la llocalidá portuguesa de Póvoa de Varzim.

Asina, los 19.000 euros en que ta valorada la donación de llibros traduciránse n’entregues d’exemplares a los conceyos de Llanes, Llangréu, Siero y Grao, y llevarán nuevos llibros a institutos de Llanera y Avilés; biblioteques de Xixón y Mieres; y a la cárcel de Villabona, al traviés del Conseyu de la Mocedá.

Dende la puesta en marcha d’esta iniciativa nel añu 2000, el Salón del Llibru Iberoamericanu cedió en total más de 12.500 exemplares, gracies a que les editoriales participantes y los departamentos de publicaciones qu’acuden al eventu cumplieron cola esixencia de donar obres pa surtir de llibros, sobre too contemporáneos, a les biblioteques públiques, centros d’enseñanza y otres instituciones asturianes.

Tamién te podria gustar