Portada Educación El Rector peslló la primer edición de la UABRA n’Uviéu

El Rector peslló la primer edición de la UABRA n’Uviéu

by asturnet

Con un discursu en llingua asturiana, como vien asocediendo davezu dende qu’añgamara’l Rectoráu de la Universidá d’Uviéu y participa nun actu que cinque a la llingua asturiana, Vicente Gotor peslló oficialmente’l programa d’actividaes de la Universidá Asturiana de Branu (UABRA).

L’actu desendolcose estu vienres 10 de setiembre, a les 19 hores, nel Aula Magna de la Universidá d’Uviéu (c/ San Francisco) y cuntó con una bultable asiastencia d’alumnos y profesores de los cursos que participaron depués nuna espicha.

Nos cursos que componíen esta primer edición de la Universidá Asturiana de Branu participaron más d’un centenar de persones nos niveles que s’impartieron: Cursu Elemental de Llingua Asturiana, Cursu Avanzáu de Llingua Asturiana, Cursu de Capacitación pa la Traducción al Asturianu, los Cursos d’Afondamientu Cultural y Llingüísticu Internet y asturianu: aplicaciones socio-educatives, Cursu d’averamientu a la llocución periodística en llingua asturiana, Cantares, bailles ya instrumentos musicales asturianos, La lliteratura asturiana nel aula d’Educación Primaria y Cursu d’aniciu a la investigación dialeutal, toponímica y de tradición oral y la segunda fase del Curso de Capacitación en Gallego-Asturiano.

A lo llargo del actu, que se fizo dafechu n’asturianu, intervinieron tamién la Presidenta de l’Academia, Dña. Ana Mª Cano González,l’alcalde de Cangas, D. José Manuel Martínez,el Conseyeru d’Educación, D. Herminio Sastre y, como ya mentáremos, el Rector de la Universidá d’Uviéu, D. Vicente Gotor.

Tamién te podria gustar