Portada Comunicación El profesor de la UAB Emilio F. Peña conviértese nel primer asturianu en dirixir un MOOC na plataforma Coursera

El profesor de la UAB Emilio F. Peña conviértese nel primer asturianu en dirixir un MOOC na plataforma Coursera

by asturnet

Embaxo’l títulu “The Olympic Games and the media”, el profesor de periodismu de la Universidá Autónoma de Barcelona, Emilio F. Peña conviértese nel primer asturianu en dirixir un MOOC (cuursu masivu per internet) na plataforma internacional Coursera. El cursu, que se va impartir dafechamente n’inglés a lo llargo de 5 selmanes dende la primera de xunu, enfotase na contribución que la televisión y otros medios de comunicación ufren a la difusión del mayor espectáculu deportivu mundialÇ: los Xuegos Olímpicos.

Esti cursu va empobináu a estudiantes que quieran enxertase nel universu de los medios de comunicación y la so función na construcción de los Xuegos Olímpicos, l’acontecimientu deportivu más grande en tol mundu. El cursu, como tolos de la plataforma Coursera ye de baldre y los interesaos namái tienen que rexistrase pa poer recibilu.

Dempués d’apurrir un contestu xeneral al respective de lo que los Xuegos Olímpicos modernos representen pa la nuesa cultura y lo que ye’l Movimientu Olímpicu nel so conxuntu, el cursu afonda na hestoria de medios de comunicación y los Xuegos Olímpicos, los derechos de televisión y programes de patrociniu, amás de cómo los medios de comunicación operen demientres la celebración de les olimpiaes.

La producción de televisión de los Xuegos Olímpicos y les audiencies, les ceremonies d’apertura y pieslle o los símbolos y rituales de los Xuegos, son otres cuestiones que van vese nel cursu.

Esti cursu sobre los Xuegos Olímpicos y los Medios de comunicación ye un proyectu d’enseñanza promovíu pel Centru d’Estudios Olímpicu de la Universitat Autònoma de Barcelona, un centru universitariu apuntó d’investigación del fenómenu Olímpicu y deportivu al que pertenez el pernomáu profesor asturianu y que lu dirixe dende que nel mes de marzu de 2010 se-y nomara pa sustituir a Miquel de Moragas.

El director del CEO-UAB, Emilio Fernández Peña (Uviéu, 1971) ye profesor titular del Departamentu de Comunicación Audiovisual I de la Universidá Autónoma de Barcelona y dirixía nel momentu del nomamientu un trabayu d’investigación per encargu del Comité Internacional Olímpicu sobre redes sociales n’Internet y el movimientu olímpicu. Coles mesmes, investiga’l sistema de medios audiovisuales y los nuevos medios nos Xuegos Olímpicos d’iviernu de Vancouver y trabaya sobre la evolución de los derechos audiovisuales nel financiamientu del movimientu olímpicu na redolada de los nuevos medios.

El Centru d’Estudios Olímpicos de la UAB ye un centru universitariu dedicáu a la investigación, la documentación, la formación y l’espardimientu sobre’l fenómenu olímpico y deportivo, creáu en 1989 ante’l retu de la nominación de Barcelona como see de los Xuegos Olímpicos de 1992. Dende l’añu 1995 xestiona la Cátedra Internacional d’Olimpismu, creada como alcuerdu de collaboración ente la UAB y el Comité Internacional Olímpicu.

Direición web en Coursera del Cursu “The Olympic games and the media”

Tamién te podria gustar