Portada Comunicación El Partíu Asturianista pide la dimisión del director de la TPA

El Partíu Asturianista pide la dimisión del director de la TPA

by asturnet

El PAS anunció la so protesta pol “abegosu tratamientu que la Televisión del Principado de Asturias (T.P.A.) fai, non sólo de la información xeneral sobre Asturies (al serviciu del rexime afitáu-P.S.O.E.), y l’escaecimientu a la cultura ya la llingua, fae qu’el despreciu poles señes d’identidá llegue a tracamundiar los llugares d’Asturies por poblaciones foriates; ye’l casu dun reportaxe que se fai d’A VEIGA (imaxenes de la villa, la población de PIANTÓN, la Ría del Eo dende la parte asturiana) y la Televisión del Principado de Asturias (T.P.A): rotula esti reportaxe como una panorámica de la población gallega de RIBADEO”.

La Executiva Nacional del Partíu Asturianista (PAS) “amuela’l so más fondu rechazu a estos comportamientos de despreciu que dende esi “ENTE” faene darréu a tolo que seya asoleyar la cultura, xeografia y tolo que cinca cola identidá d’Asturies”.

Poro, la Executiva Nacional del Partíu Asturianista (PAS) dexise la dimisión inmediata del Director Xeneral, el Sr. Perez Ornia

Tamién te podria gustar