Portada Conceyos El Palaciu Valdecarzana acueye la esposición “Moraes del suañu” de José María Rielo

El Palaciu Valdecarzana acueye la esposición “Moraes del suañu” de José María Rielo

by redacción asturnews

El Palaciu Valdecarzana acueye dende güei una nueva esposición, “Moraes del suañu”, del artista José María Rielo (A Caridá, 1954), con una inauguración va tener llugar esta tarde a les 19:30 hores y a la que va asistir la concejala de Cultura, Yolanda Alonso.

La esposición Moraes del suañu” consta de 70 fotografíes analóxiques, realizaes ente 1980 y 2010, ya interveníes a partir de 2018 y hasta el momentu actual, con pintura acrílica y diversos preseos. Modificaes con raspaduras y otres intervenciones que’l consagráu artista asturianu realiza con estrema sensibilidá, crea nuevos universos tiñíos con atmósferes de suañu, de misteriu y de murria.

Rielo dexa impresa nes sos intervenciones una busca d’un llugar inalcanzable que quier asomarse en cada fotografía tresformada, que lo avera y alloña nun continuu xuegu onde de nuevu lo importante ye’l mesmu camín. Les creaciones conviden a contemplar paisaxes marinos, roques o embarcaciones, según flores y árboles. Los alcordances de conocer tresformar nun acercamientu a la naturaleza, y el velu del suañu tapa lo visible xugando colo irreal. Estampes y escenarios que desafían el pasu del tiempu y persisten na memoria.

L’amuesa podrá visitase hasta’l xueves 19 de marzu nel horariu habitual del centru, de llunes a vienres de 11 a 14 y de 18 a 21 hores.

Tamién te podria gustar