Portada Gastronomía El Ministeriu d’Agricultura y el Gobiernu Asturianu roblen un conveniu pa promocionar la sidra

El Ministeriu d’Agricultura y el Gobiernu Asturianu roblen un conveniu pa promocionar la sidra

by asturnet

El Ministeriu d’Agricultura robló ayeri un conveniu col Gobiernu asturianu pa promocionar y meyorar la sidra, l’alcuerdu, que ta empobináu a la promoción de los productos asturianos con sellu de calidá, centraráse especialmente na sidra. Areces dio anuncia de la celebración nel primer semestre del añu que vien d’un “foru mundial de la sidra” nel que cuenta traer especialistes y productores de los paises con mayor cultura de la sidra.

Elena Espinosa, ministra d’agricultura, y Álvarez Areces roblaron un alcuerdu por 857000€ cola fin de promocionar el consumu de los productos asturianos con denominación d’orixe mediante la publicidá en dellos espacios audiovisuales. Pa la responsable de l’agricultura española “los consumidores nun acaben d’entender porqué han pagar el doble polos productos con denominación”.
El presidente del Executivu asturianu aprovechó la presencia de la responsable española pa dar anuncia de la cellebración del I “Foru Mundial de la Sidra de calidá” au van acudir especialistes de Bretaña, Normandía, Inglaterra, Galés, Escocia, Estaos Xuníos, Canadá y Xapón. L’oxetivu d’esti foru mundial son, en pallabres del presidente Areces, “debatir los problemes y retos que se-y presenten a esta bebida singular, que nunca contó con un actu d’estes característiques”
Pola so parte’l presidente del Conseyu Regulador de la Denominación d’Orixe Protexida Sidra d’Asturies, José Cardín, pidió que s’axilizara al másimu la campaña nacional de promoción de la sidra.
Areces dixo qu’anguaño se ta trabayando en figures de protección pa productos como’l Chosco de Tinéu, Quesu Casín, Quesu de los Beyos y la Miel asturiano.

Noticia relacionada
El Gobiernu Central va destinar 600000 euros pa la promoción de la sidra asturiana

Tamién te podria gustar