Portada Música El Memorial Silvino Argüelles reconoz a los más mozos de la canción asturiana

El Memorial Silvino Argüelles reconoz a los más mozos de la canción asturiana

by asturnet

El Memorial al históricu cantante Silvino Argüelles, convocáu pola Conceyalía de Cultura del Ayuntamientu de Mieres, axuntó a diferentes periodistes y espertos en canción asturiana pa votar les diez meyores voces del añu, asina como al meyor gaiteru acompañante, que vinieron a reconocer a los más mozos de la tonada. Liliana Castañón, Anabel Santiago, Rosario González, Sergio Argüeros, Jeremías Cuello, Laudelina Hortal, Urbano Prieto, Jose Manuel Robledo, Marisa Valle y el gaiteru Óscar Fernández, recibirán la distinción que se-yos va entregar el prósimu día 7 de setiembre.

El xuráu de la XX edición, formáu por periodistes y espertos en canción asturiana, valoró’l fechu de qu’ente los escoyíos ‘la media d’edá sía baxa, lo que denota que tamos nel meyor momentu de la tonada asturiana, nel que coinciden voces d’una brillantez impresionante y d’una mocedá arrolladora’.

El xuráu convocáu tuvo formáu polos cantantes históricos de tonada Diamantina Rodríguez y Alfredo Canga. Rellacionaos col mundu de la tonada participaron el presidente de l’Asociación d’Interpretes de la Canción Asturiana, Julio Cesar Baragaño, el presidente de l’Asociación d’Interpretes del Valle del Nalón, Jose Luis Rozada, el director del Departamentu de Musicoloxía de la Universidá d’Uvieu, Jose Antonio Gómez, el Director del Archivo de la Música Asturiana, Fernando Ornosa y, per parte de la familia de Silvino Argüelles, el so nietu, el periodista Alberto Argüelles. Igualmente, como periodistes de los diferentes medios de comunicación intervinieron Miguel Fernández, Saul Fernández, Próspero Morán y Celso Fernández.

Tamién te podria gustar