Portada Conceyos El Gran Circu Acrobáticu de China trai so “Viaxe de Suañu” al Teatru Palacio Valdés

El Gran Circu Acrobáticu de China trai so “Viaxe de Suañu” al Teatru Palacio Valdés

by redacción asturnews

El públicu d’Avilés va poder esfrutar del Gran Circu Acrobáticu de China, un elencu qu’axunta a más de 30 artistes n’escena, na so mayoría medallistas olímpicos y una parte procedentes del Circu del Sol nuna propuesta pa tola familia que podrá esfrutase nel Teatru Palacio Valdés el sábadu 21 d’avientu a les 18.30 hores.

Un nuevu y “a cencielles maraviyosu” espectáculu, como lo calificó’l New York Times, sumir a la programación de Navidá que preparen les conceyalíes de Cultura y Festexos d’Avilés. El Gran Circu Acrobáticu de China presenta na ciudá “Viaxe de Suañu”, una propuesta pa tola familia que podrá esfrutase nel Teatru Palacio Valdés el sábadu 21 d’avientu a les 18.30 hores.

N’escena, más de 30 artistes, bona parte deportistes olímpicos, y tamién procedentes del Circu del Sol, dibuxen un espectáculu únicu, qu’eslluma en tolos llugares onde se pudo esfrutar. Nél, la rica tradición circense china entemecer cola vanguardia, n’acrobacies prodixoses, coordinación grupal y l’acompañamientu d’una imaxe y soníu que lu envolubren d’un aura qu’enche la imaxinación.

En “Viaxe de Suañu”, el públicu va acompañar per espacios inesplorados al protagonista, un neñu capaz d’enfusase al traviés del espaciu desconocíu que s’abre tres les puertes de la fantasía. Gracies al so espíritu aventureru va conocer a la formosa fada Fénix, que vuela sobro’l mar. Prindáu de la so guapura, trata de algamar, pero al saltar, cai nel océanu y fúndese. Ella consigue salvalo, y convidar a volar escontra’l templáu sol, y de la so mano va conocer el maraviyosu mundu Marín.

Asina se desencadena la hestoria que tresllada a un universu onde la maxa ta perdayuri, cuntada al traviés de la danza, la espresividá de los y les artistes participantes, ente la espectacularidá y el minimalismu, con malabares, acrobacies, coreografíes al ritmu de la música d’aires orientales, el coloríu de los traxes y de les lluces… Una propuesta capaz d’atraer a tolos públicos, y n’especial, al más familiar, yá coles vacaciones escolares de Navidá en marcha. Les entraes, non numberaes y a un preciu que va de los 15 a los 25 euros, yá s’atopen a la vienta; neñes y neños menores de 2 años que nun ocupen asientu, de baldre.

Más información

Tamién te podria gustar