Portada Música El festival de jazz d’Uviéu renaz con vocación d’afitase como cita añal

El festival de jazz d’Uviéu renaz con vocación d’afitase como cita añal

by asturnet

John Mayall, Rundy Brecker & Bill Evans, Black Heritage Choir, Fisk Jubilee Singers ya Isaac Turienzo pondrán-y música a la recuperación del Festival de Jazz d’Uviéu, que l’Ayuntamientu recupera depués del so desaniciu, hai agora trece años, y qu’anuncia como una cita llamada a tener continuidá n’años posteriores.

Esi ye l’envís qu’amosó esti mediudía el conceyal delegáu de Cultura y primer teniente d’alcalde, Alfonso Román López, que presentó “la primer edición de la segunda época” del festival como un atractivu añadíu pa los turistes que visiten la ciudá aprovechando’l veranu. A xuiciu de Román, la recuperación del certame uvieín de jazz supón “que’l veranu seya tamién una estación cultural”, al asigna-y a esta época del añu un eventu de sonadía, al nivel de la temporada d’ópera n’inviernu o’l festival de danza na primavera.

En total, el revivíu certame de jazz, que va cellebrase ente’l 18 y el 23 de xunetu y quier ‘colase’ nel circuitu de grandes cites espacializaes como los festivales de Vitoria y San Sebastián, espardirá los acordes de 24 bandes, coros y solistes por tres escenarios: El teatru Campoamor, reserváu pa los intérpretes de relieve internacional y con conciertos de pagu -12 euros la entrada, 45 euros l’abonu pa los cinco recitales- a partir de les 22,30 hores; el patiu hestóricu de la Universidá, onde habrá tres conciertos gratuitos a la mesma hora; y la sala Tribeca, que va acoyer seis recitales de madrugada.

Ente los músicos incluyíos nel programa destaquen John Mayall & The Bluesbreakers, qu’estrenarán les actuaciones del festival nel Campoamor a ritmu de blues el llunes 19; el Black Heritage Choir de Mississippi, que protagonizará’l conciertu del miércoles 21; el pianista asturianu Isaac Turienzo, y los lexendarios Fisk Jubilee Singers, primera formación afroamericana que xiró por Europa a finales del sieglu XIX.

Nel edificiu hestóricu de la Universidá actuarán los cuartetos d’Alberto Menéndez, John Falcone y Ricardo Lewis, amás del dúu Albert Sanz-Robert Stillman y el Chastang Tríu, mientres que por Tribeca pasarán la News Orleans Brass Band -que tocará nes cais d’Uviéu mientres dure’l festival pa recorda-yos la so cellebración a los ciudadanos- y varios intérpretes del ámbitu asturianu.

El festival de jazz d’Uviéu, que resurde con un presupuestu de 180.000 euros, foi desaniciáu pol PP -qu’agora lu recupera- a la so llegada a l’Alcaldía.

Tamién te podria gustar