Portada Lliteratura El Club de Lectura Bance Candamo axuntose online pa comentar ‘El cuentu de la criada’, de Margaret Atwood

El Club de Lectura Bance Candamo axuntose online pa comentar ‘El cuentu de la criada’, de Margaret Atwood

by redacción asturnews

El Club de Llectura de la Biblioteca Bárganos Candamo axuntose virtualmente pa comentar ‘El cuentu de la criada’, de Margaret Atwood esti martes, 29 de xunu, a les 17 hores al traviés de Jitsi Meet.

‘El cuentu de la criada’, obra publicada en 1985, ye una novela distópica y una de les obres más importantes de la escritora canadiense Margaret Atwood, que la so trama antemana con clarividente premonición una amenaza latente nel mundu actual.

La novela de la escritora canadiense ye de lo más esmolecedora y al empar actual. Cunta que cola escusa del terrorismu islámicu, unos políticos teócratas facer col poder y, como primer midida, suprimen la llibertá de prensa y los derechos de les muyeres. Na República de Gilead, el cuerpu de la protagonista y les demás criaes solo sirve para procrear, tal como imponen les normes impuestes pola dictadura puritana qu’apodera’l país. La rebelión trai la muerte n’execución pública o’l destierru a unes colonies onde ye imposible vivir por cuenta de la polución. D’esa forma, el gobiernu despóticu controla la vida de les muyeres, dende la so alimentación hasta la so indumentaria y la so actividá sexual.

La novela, considerada como un clásicu de cultu y calificada pola crítica como estraordinaria ya imprescindible, amuesa’l riesgu d’entemecer relixón y política, l’enfotu de too poder absolutu en controlar a les muyeres como pasu previu al sometimientu de tola población, y tamién la fuerza del deséu como elementu tresgresor, porque nengún gobiernu ye capaz de tarazar el pensamientu y los deseos d’una persona.

Margaret Atwood (Otawa, 1939) ye una de les escritores canadienses de mayor sonadía internacional. Autora prolífica, cultivó diversos xéneros lliterarios y la so obra foi traducida a más de cuarenta idiomes. Ente les sos noveles destaquen, amás d’El cuentu de la criada, Güeyu de gatu (1988), Alies Grace (1996), L’asesín ciegu (2000), Oryx y Crake (2003), L’añu del diluviu (2009) y Los testamentos (2019), continuación d’El cuentu de la criada. Recibió numberosos premios ente los que sobresalen el Booker Prize y el Premiu Príncipe d’Asturies de les Lletres en 2008.

Tamién te podria gustar