Portada Turismu El primer pelegrín, el monarca Alfonso II, va dir a Santiago’l 10 de xunetu

El primer pelegrín, el monarca Alfonso II, va dir a Santiago’l 10 de xunetu

by redacción asturnews

El primer pelegrín, el monarca Alfonso II va dir a Santiago’l 10 de xunetu, dende l’entamu del Camín, la plaza de la Catedral, depués de que’l conceyu uvieín apautare entamar pacol recreación histórica cola que se quier esparder la idega y la imaxen d’Uviéu como entamu del camín orixinal.

El salón de plenos del Conceyu d’Uviéu recibió “la visita” d’Alfonso II El Castu y el so escuderu. Dambos van protagonizar una recreación histórica que presentó’l conceyal de Turismu, Alfredo García Quintana. L’acción inclúi talleres, conciertos y una app para “ayudar al Rei a llegar a Compostela” y convertise “en protectores de la ciudá y del Reinu”.

El conceyal de Turismu, Alfredo García Quintana, presentó esta selmana, nel salón de plenos, la recreación histórica d’Alfonso II El Castu, dientro de la programación de “Uviéu, orixe del Camín”. “El Conceyu y esti equipu de gobiernu se comprometió y empeñó en poner a Uviéu como orixe del Camín a Santiago”. “Para ello”, esplicó’l conceyal, “queremos dar a conocer tolos recursos venceyaos al Camín de Santiago, dende la mesma figura d’Alfonso II como primer pelegrín, la Perdonanza, les reliquies, la Cámara Santa, la mesma Catedral, el Prerrománicu…. Nesti casu esta actividá vien poner en valor y a dar a conocer la figura del monarca como primer pelegrín. va realizar por primer vegada pero que la idea ye que siga mientres años vinientes y nesta edición, condicionada poles restricciones del COVD, tratar de poner un primer puntu de partida”, que va arrincar con actividaes y talleres el 9 de xunetu y va rematar, a otru día, cola recreación.

Talleres de cocina, d’esgrima antigua, escritura, música van completar el programa, los díes 9 y 10, y na plaza de la Catedral, centru de la recreación, “va asitiase una muralla monumental, mientres los díes del eventu”.

Tola programación puede consultase na web www.elprimerperegrino.com

Tamién te podria gustar