Portada Música El británicu Matt Elliot actúa esta tarde na Colexata de Xixón dientro del ciclu Intersecciones de la Caxa

El británicu Matt Elliot actúa esta tarde na Colexata de Xixón dientro del ciclu Intersecciones de la Caxa

by asturnet

El cantante británicu Matt Elliot actúa esta tarde a les 20.00 hores na Colexata de San Xuan Bautista de Xixón dientro de la programación del ciclu Intersecciones de la Obra Social y Cultural de Caxastur. El pop electrónicu y radical del músicu de Bristol va compartir escenariu col rock d’esencia californiana de los tamién británicos The Clientele.

Orfebre del ruiu, Matt Elliott brindó al mundu nos noventa una esplosión de noise axitáu con drum’n’bass que ocultó embaxo’l nome artísticu de “The Third Eye Foundation”. Asina pasó unos cuantos años y trabayos como “Ghost” o “You Guys Kill Me” nos que pesaba la señaldá, el sentimientou triste, tamién la llocura, espresada a base d’electrónica pesada y programación frenética. Pero llegó “The mess we made” en 2003, “The Third Eye Foundation” quitó la mázcara y Matt Elliott apaeció firmando un discu nel que’l rastru del orfebre podía seguise pero alpenes. Facía ya dos años que se instalara en Francia y el partu salió-y enforma humanu. Elliot nun perdió nel camín la so atmósfera pesada y torturada nin ciertu toque de la casa. Nun yera un trabayu fácil pero la crítica aprobó la camudación y vio que yera bonu l’esfuerzu d’ Elliott hacia la humanización de la máquina. Agora, con “Drinking songs” sigue por el camino de la desnudez.

Pela so parte The Clientele

dedíquense a un pop basáu na señaldá y la tristeza, intimista y d’estrema belleza. Empezaron en 1997 combinando baxa intensidad, barniz psicodélicu y dinámica de fuertes contrastes y por esi camín siguieron al través d’una serie de singles y ep qu’agora tán recopilaos en “Suburban Light”. Col so siguiente Ep, “Ariadne”, dieron un pasu hacia simes más profundes. Cuatro canciones instrumentales y una cantada sirven a la banda londinense pa recrear n’atmósferes insondables la serie de pintures que Giorgio Chirico escomenzó en 1912 en tornu a la princesa de la mitoloxía griega.

Tamién te podria gustar