Portada Cine ‘El bon patrón’ de Fernando León de Aranoa trunfa nos Premios Feroz

‘El bon patrón’ de Fernando León de Aranoa trunfa nos Premios Feroz

by redacción asturnews

‘El bon patrón’, la película que Fernando León de Aranoa, qu’iguó en clave de sátira social con esa crítica que tantu-y gusta cultivar al director, foi la gran trunfadora de los Premios Feroz que se celebraron nel Auditoriu de Zaragoza al consiguir trés estauínes.

Los críticos nun s’esviaron enforma de la opinión de el productores y tamién apostaron por El bon patrón’ como la meyor producción del añu. La gran nueche de la película haber abiertu Javier Bardem col Feroz a actor protagonista (curiosamente, el primeru que consigue na so carrera) y foi precisamente él el que-y apurrió’l Feroz a meyor guion a Fernando Llión de Aranoa no que supunxo una guapa imaxe d’una pareya qu’atopó la clave nel so trabayu conxuntu. La guinda llegó col Feroz a meyor película de comedia qu’alzó hasta trés premios los galardones d’un filme que yá ye la máxima favorita nos Goya que se van apurrir el 12 de febreru.

Pero al pie de ‘El bon patrón’, l’otru gran trunfador de la nueche foi Rodrigo Cortés que se llevó’l Feroz a meyor dirección por L’amor nel so llugar’ n’una de les que pueden considerase sorpreses de la nueche.

‘Maixabel’ y ‘Madres paraleles’ yeren los dos principales rivales de ‘El bon patrón’ y anque nun se fueron de vacíu sí puede dicise que con una collecha escasa a pesar de que la primera foi reconocida como al meyor película dramática y actor de repartida y la segunda ganó hasta trés Feroz (actriz de repartida, música orixinal y cartelu).

Con al respective de la interpretación, Petra Martínez consagróse como la meyor actriz protagonista col so papel en ‘La vida yera eso’ per delantre de grandes de la interpretación que celebró allabando la masturbación, “daqué que ta totalmente callada”, ente que nos Feroz de repartida los ganadores fueron Urko Olazabal por ‘Maixabel’ y Aitana Sánchez-Xixón por ‘Madres paraleles’.

 

Tamién te podria gustar