Portada Música Doctor Explosion pondrá-y música a la presentación de la última película de Tarantino

Doctor Explosion pondrá-y música a la presentación de la última película de Tarantino

by asturnet

Doctor Explosion toca pa Quentin Tarantino. La banda xixonesa, qu’acaba sacar al mercáu un doble recopilatoriu col títulu ‘Totus tuus’, actuará el prósimu llunes na fiesta privada cola que’l director norteamericanu cellebrará la presentación en Madrid de la so última película, ‘Kill Bill 2’, folixa a la que tamién asistirá l’actor David Carradine, protagonista’l llagumetraxe.

Según una nota pública asoleyada pola productora del grupu xixonés, los integrantes de Doctor Explosion viaxarán a Madrid pa pone-y música a la fiesta ‘vip’ de Tarantino, como continuación d’una rellación de la banda col mundu’l cine fraguada nes bandes sonores de películes como ‘Gente Pez’, ‘Krámpack’ y ‘Torremolinos 73’.

Con una reciente y esitosa xira per Italia al llombu, Doctor Explosion afronta yá la so xira de veranu, que va llevalos a escenarios de toa España y a festivales de sonadía internacional como’l Primitive! de Rotterdam, nos Países Baxos.

Formada en Xixón hai agora quince años, la banda acabada d’asoleyar el recopilatoriu ‘Totus tuus’, un repasu a la trayectoria’l grupu al traviés d’un mecigayu d’estilos musicales que van dende’l punk más salvaxe hasta’l pop más melódicu, con rexistros contundentes y una vocación de diversión especialmente tanxible nes actuaciones en directu.

Tamién te podria gustar