Portada Lliteratura Cuatro asociaciones de la cuenca del Nalón xúntense pa formar un Foru pola poesía

Cuatro asociaciones de la cuenca del Nalón xúntense pa formar un Foru pola poesía

by asturnet

Miembros de les cuatro asociaciones culturales más actives de la cuenca del Nalón presentaron ayeri en L’Entregu’l Foru pola poesía. Cauce Nalón, el Colectivu Les Filanderes, Reciella Malory y Voces del Chamame saquen alantre una iniciativa cola que se pretende promocionar a los autores de la zona, dende la edición de discos y llibros, a la organización d’actos lliterarios.

La vida cultural de les cuenques vive un momentu inmeyorable, poro les persones con inquietúes lliteraries de la zona nun quieren dexar pasar esta oportunidá p’activar tolo que se puea’l panorama. L’escritor entreguín, Xulio Arbesú, principal promotor de la idea, esplicó ayeri, na presentación del denomináu Foru pola poesía na Casa Cultura de L’Entregu, que la idea surdió hai un añu cuando se presentare naquel mesmu llugar el poemariu de la poeta sotrondina, Ana Rosa Fernández.

Nel actu fixerese una llectura musicada de los poemes, de la que salió la oportunidá d’editar un cd, animaos pola bona acoyida de la xente nel recital. Contentos colos resultaos del discu, decidióse sacar adelantre un proyectu qu’aunare a toles asociaciones de la cuenca del Nalón pa trabayar en comuña. Xunta Xulio Arbesú taben na presentación la poeta Ana Rosa Fernández, autora del llibru “El pesu de la lluz”, que va salir próximamente a la venta en formatu de cd, qu’agradeció la iniciativa, asina como alentó a que sirviere d’exemplu y de motor pa facer otros proyectos. Asunción Naves, presidenta del Colectivu de Les Filanderes, cellebró la formación d’esta asociación d’asociaciones y manifestó que lo más guapo de la idea ye que, amás de tirar polos autores más conocíos de la zona, saque alantre a autores mozos, siempre y cuando tengan buena calidá los sos textos. Mentes que Casimiro Palacios, miembru de Cauce Nalón, comentó la necesidá de que les instituciones apoyen iniciatives como esta y que valoren el capital cultural que tienen nes manes y que nun puen desaprovechar en baldre.

Abiertos a tou tipu de suxerencies y a la participación de cualesquier persona, presentaron un proyectu ilusionante, qu’entama cola edición d’ “El peso de la luz” d’Ana Rosa Fernández, pero que quier dir medrando a poco y a poco. Otros de los miembros d’esti foru son Fernando Fernández Tamargo, presidente de Voces del Chamame, Francisco J. Lauriño, secretariu del Foru y miembru de Cauce Nalón, Elizabeth Felgueroso, miembru de les Filanderes y presidenta del Foru, o’l poeta Javier García Cellino, recientemente galardonáu col XXV Premiu Juan Ramón Jimenez.

Tamién te podria gustar