Portada Educación Creando Talentu Innovador en Xixón

Creando Talentu Innovador en Xixón

by redacción asturnews

La innovación y el pensamientu creativu llega a les aules de Xixón nuna nueva edición del Proyectu Creando Talentu Innovador que tien por oxetu fomentar el pensamientu creativu y xenerar idees innovadores para ameyorar la nuesa sociedá.

Ta impulsáu pola Dirección Xeneral d’Innovación del Conceyu de Xixón, en collaboración cola Axencia Local de Promoción Económica y Emplegu, esplegándose en dellos centros educativos de la ciudá, a lo llargo de tola so comunidá educativa, dende los 6 hasta los 18 años, y dende los docentes hasta les families, con oxetu de promover la xeneración de procesos d’innovación.

En cada etapa educativa trabayense distintes ferramientes de creatividá, como un elementu potenciador de los oficios y del empléu del futuru para la ciudá de Xixón. La finalidá del proyectu ye contribuyir a que Xixón se defina como una ciudá innovadora y tecnológicamente avanzada.

Creando Talentu Innovador cuenta con trés fases d’intervención, la primera n’Educación Primaria, onde se trabaya la xeneración d’idees en redol a retos o necesidaes esistentes na ciudá. Diches idees trabayar en forma de bocetos o dibuxos y testos. D’estes idees, un Xuráu constituyíu para tal efectu, escueye los bocetos que pasen la segunda fase d’Educación Secundaria.

N’Educación Secundaria va llevase a cabu l’analís de la viabilidá de la idea y cómo tresformar la idea nun proyectu vidable. Al rematar esta etapa del proyectu, el Xuráu volverá intervenir pa poder escoyer aquellos proyectos que van ser treslladaos a la Etapa de Bachilleratu. Ye nesa etapa onde van ser convertíos en prototipos que puedan ser amosaos y sirvan d’exemplu de los procesos d’innovación que s’empecipien coles idees y la creatividá de distintos equipos y lleguen a convertise en productos para poner nel mercáu.

El proyectu piloto desenvuélvese de la mano de la empresa Dicampus perteneciente al Grupu empresarial creativu y tecnolóxicu local Talentu Corporativo. Nestos momentos y mientres tol mes de payares, el proyectu atopar na Fase d’Educación Primaria, en plenu procesu d’escoyeta d’idees.

Nesta fase de primaria, participen 9 centros educativos: los Colexos Públicos de Begoña, Los Campos, Clarín, Pinzales y Tremañes, xuntu colos Colexos alcordaos Corazón de María, L’Asunción, San Vicente Pául y Virxe Reina. Un total de 17 aules nes qu’esti mes de payares van esperimentar con metodoloxíes disruptivas xeneradores de pensamientos creativos y d’innovación.

Tamién te podria gustar