Portada Conceyos Convocáu’l XXV Certame de Pintura de Villaviciosa

Convocáu’l XXV Certame de Pintura de Villaviciosa

by redacción asturnews

El Certame Nacional de Pintura del Conceyu de Villaviciosa (Asturies), de calter añal y que tien por oxetu la promoción de la creación plástica, vieno acabante convocase y va tener de plazu presentación hasta’l 30 de septiembre de 2022.

La técnica, estilu y enclín artísticu son llibres y el tamañu del cuadru nun va poder entepasar 150 cm por cualesquier de los sos llaos, nin ser inferior a 100x70cm. Si la obra componer de partes estremaes, van computase les midíes del conxuntu. El premiu del concursu ye de 4.000 euros y va tar sometíu a les retenciones fiscales establecíes pola Llei. va apurrise una Mazana de Plata conmemorativa como troféu al ganador y un diploma a los demás artistes escoyíos.

La obra premiada va pasar a ser propiedá del Conceyu de Villaviciosa (Asturies) y va integrase nel so patrimoniu, acutar tolos derechos sobro la mesma, incluyíos los de reproducción, edición y exhibición, con mención de la so autoría.

El ganador del Certame comprometerase a asistir a la ceremonia d’entrega del premiu, sacantes causa de fuerza mayor debidamente xustificada, y nesi casu va poder delegar la so representación.

Tantu la obra premiada como les escoyíes con ella, van formar parte d’una esposición, que’l so llugar de celebración, según el so calendariu, van ser daos a conocer a propósito. Les obres van poder ser recoyíes, previu contactu cola organización, nel plazu de dos selmanes tres la conclusión de la esposición. Nel supuestu de nun celebrase ésta, el plazu establecíu va cuntar a partir del anunciu del fallu.

El Conceyu de Villaviciosa (Asturies) va procurar el máximu cuidáu y atención a les obres recibíes. Sicasí lo anterior, se inhibe de toa responsabilidá por desperfectos o tresmanamientu de los trabayos unviaos a concursu, lo mesmo que de los daños que pudieren sufrir, de forma accidental, mientres el tiempu que tean so la so custodia.

El Conceyu de Villaviciosa (Asturies) acútase’l derechu de faer cambeos y tomar iniciatives ensin regular nesta convocatoria, siempres que contribuyan al meyor desenvuelvo del certame.

La instrucción del procedimientu va realizase conforme lo establecío nes Bases Xenerales reguladores del réxime de concesión de subvenciones pal exerciciu 2022 del Conceyu de Villaviciosa.

Más información

Tamién te podria gustar