Portada Comunicación Cebrián y Ceberio afiten la mortandá del periódicu tradicional en Barcelona

Cebrián y Ceberio afiten la mortandá del periódicu tradicional en Barcelona

by asturnet

El periodismu dixital y el tradicional, asina como l’audiovisual alcontráronse abellugaos nos diálogos del Fórum 2004 a lo llargo d’estos caberos díes con un alderique alrodiu del futuru que tien la comunicación nun mundu global.

Al desafíu que suponen tanto la prensa gratuita como internet, los periódicos de pagu plantegáronse na Xornada sobro “El pluralismu na prensa, paz y diálogu multicultural” que tienen de dir a la gueta d’una rempuesta nel so internu: “Los periódicos son iguales a como eran hace 20 años, y, a grandes rasgos, no muy distintos de lo que eran hace un siglo” manifestó Jesús Ceberio, director d’El País, quien xunta Juan Luis Cebrián y José Vidal Beneyto dixo tamién que’l periódicu ye un productu del pasáu, “de la era industrial”, y ficieron alcordanza de que tamos ya hai tiempu na “era dixital”.

Nel Fórum 2004 coincidíen esta selmana una bona riestra de xornaes alrodiu de la situación na que s’alcuentren los medios de comunicación. La comunicación audiovisual global yera’l motivu d’otru diálogu que se cellebraba’l vienres 28 y el sábadu 29 y a lo llargo de tola selmana tuvo llugar el nomáu INPUT 2004. El direutor d’esi diálogu ‘Ciutadans televidents. INPUT 2004’, Joan Úbeda, afirmó que los alderiques taben dexando nidio que la televisión tien unos efeutos enforma importantes como pa dexala al “augurio del mercado”. Pa’l dieutor d’INPUT 2004, la televisión va acabar convirtiéndose “nun tema de salú pública”,porque ye un mediu al que tien de tratase con procuru, porque moviliza a millones de persones.

El director del diálogu pidió-yos a les televisiones privaes que “tengan un mínimo de responsabilidad social” ya que talamente como hasta agora “podrían continuar haciendo negocio” ensin facer lo que faen nesti momentu, qu’atalantó enforma peligroso.

El presidente d’INPUT 2004, Hansjurge Rosenbauer, afitó pela so parte que les tendencies de la televisión que se vieren nel festival son la producción de ficción en nuevos formatos gracies al emplegu de les cámares dixitales y de documentales ca vegada más comprometíos políticamente.

Rosenbauer dixo tamién que namái que la televisión pública pue garantizar “la continuidad de buenos programas” ya que nun ta obligada pel mercáu.

Web oficial del Fórum

Tamién te podria gustar