Portada Fiestes Carlos Núñez protagoniza’l conciertu cimeru de Llanes al Cubo

Carlos Núñez protagoniza’l conciertu cimeru de Llanes al Cubo

by asturnet

Carlos Nuñez, xunta Corquiéu y Le Vent du Nord van protagonizar el conciertu cimeru de Llanes al Cubo 2005, la folixa del tardíu que como tolos años tien llugar na villa llanisca nos caberos díes d’Ochobre. Mercedes Peón, Lunasa y Llan de Cubel el vienres y los rockeros Delincuentes, Pureza y Mala Reputación el domingu completen la llista de conciertos d’esti evento llaniscu. A lo llargo de tres díes, dende’l vienres 28 d’esti mes d’ochobre, Llanes enllenaráse de conciertos, esposiciones, cine, lliteratura, teatru, conferencies, meses reondes y feries del discu y del llibru asturianos.

Les actividaes van entamar el vienres 28 con Pasacais al cargu del Grupo Nun Tris y con teatru a les siete la tardi cola representación de “GORSHEDD” pol mesmu grupo Nun Tris, en Plaza de Santa Ana. A les ocho proyectaránse curtiometraxes asturianos na Escuela de Música y a les ocho y media tendrá llugar el conciertu de Manuel Luna(RNE Radio 3), na carpa B, como prolegómenu del conciertu cimeru de la xornada que dende les diez dela nuechi axuntará na carpa principal a Mercedes Peón, Lunasa y Llan de Cubil.

El sábadu 29 les actividaes ta previsto qu’entamen a les 12 con más curtiometraxes asturianos na Escuela de Música y actuaciones máxiques pa los neños na carpa B. Y pa la una del meudía prográmase una visita guiada a la exposición de fotografíes de Carlos Suárez “Llanes Rojo y Verde”, en Casa la Cultura. A les cinco torna otra vuelta’l teatru con “Boneka” del grupi La Sonrisa del Lagarto, en Plaza de Santa Ana y a les seis y media presentaráse’l llibru “Noches de Incendio” de Berta Piñán, que llerá poemas na Casa la Cultura.

Pa les siete y media entamará’l primer conciertu, na segunda carpa, con La Bandina’l Tombu y a les ocho proyectaráse la película “El Genio Tranquilo” de Gonzalo Suárez, nel Café Pinín. A la mesa hora tornarán otra vuelta a proyectase na Escuela de Música curtiometraxes asturianos.

Y a les ocho y media entamará el Conciertu de Mestura que fadrá de preparación pal conciertu más importante de les xornaes que tien de cellebrase a les diez na carpa cimera con Le Vent du Nord, Carlos Núñez y Corquiéu. El domingo 30 d’ochobre entamará con marionetas al meudía pa los más pequenos y cola proyección de curtiometraxes asturianos na Escuela de Música a la una, pa siguir pela tarde con cine pa neños na Escuela de Música a les cinco y el conciertu a les seis de El Arca de los Sueños, que va coincidir nel tiempo cola. Presentación de novedaes del Gremiu d’Editores Asturianos, na Casa la Cultura.

Un concierto de trinchera na carpa B y otru de los Imposibles nel mesmu llugar van dar pasu a les diez al caberu conciertu del programa col que finará Llanes al Cubo, el Conciertu de rock que tienen d’ufiertar Delincuentes, Pereza y Mala Reputación.

La folixa del tardíu, nomatu col que se conoz n’asturianu les xornaes de Llanes al cubo, ye una iniciativa puesta en marcha pol Ayuntamientu de Llanes que ta asitiada en dos conceptos: La importancia de la cultura asturiana propiamente dicha y el so afalagamientu al traviés de la industria cultural, que se ta faciendo un hueco nel competitiuo mercáu globalizáu tomando como base los nuestros elementos identitarios. Al mesmu tiempu, Llanes al cubo xurde como buque insignia de la propuesta del conceyu de Llanes na Serona Temática, con interesantes ufiertes deportives, culturales y festives nos fines de semana d’ochobre y payares.

La folixa entorno a la industria cultural asturiana faise realidá en Llanes al cubo con conciertos, esposiciones, cine, lliteratura, teatru, conferencies, meses reondes, feries del discu y del llibru asturianos, ect … como protagonistas exclusivos na Casa de Cultura, el recintu del Palaciu Duque de Estrada, la Basílica de Santa María, la Escuela de Música y les cais y places del casco vieyu de la Villa.

Páxina web de la Folixa

Tamién te podria gustar