Portada Gastronomía Cangas asóciase a comarques de Francia, Portugal y España pa esplotar el turismu del vinu

Cangas asóciase a comarques de Francia, Portugal y España pa esplotar el turismu del vinu

by asturnet

El vinu de Cangas de Narcea salta fronteres. Productores, llagareros y hosteleros del conceyu participen nun proyectu européu que quier da-yos puxu a los vinos más desconocíos d’España, Francia y Portugal, col envís declaráu de saca-y partíu turísticu a la promoción de la cultura vinícola. Cangas acoyerá la primer xuntanza de trabayu de los miembros del proyectu, denomináu ‘Rutes inédites del vinu nel Sudoeste d’Europa’.

Amás del principal conceyu productor de vinu n’Asturies, formen parte del proyectu les rexones franceses d’Aquitania, Midi-Pyrénées y Languedoc-Roussillion; zones del centru y norte de Portugal, como Coimbra y Vale do Ave; y territorios vinícoles de Baleares, Cantabria y Canarias.

Toos ellos busquen axuntar esfuerzos pa facer un vinu meyor y más rentable, dientro d’un plan ampliu qu’afita como horizonte de trabayu los prósimos dos años y prevé la esplotación turística de llagares y otros elementos del patrimoniu etnográficu, la edición de cartafueyos p’atrayer a visitantes y la cellebración de conferencies especializaes.

El preste de Cangas de Narcea a la participación del conceyu na iniciativa europea ta acabante dalu la Comisión de Desarrollu Llocal y Turismu del Ayuntamientu, que lidera la involucración nel proyectu de l’Asociación de Productores del Vino de Cangas, l’asociación Vino de la Tierra de Cangas, la Cofradía del Vino, l’Asociación Llocal d’Hostelería y les empreses Bodegas del Narcea, Vinos Cangas, Antón Chicote y La Muriella.

Tamién te podria gustar