Portada Mundu Cadavéu acueye la III Xunta d’Escritores na casa natal de Fernán-Coronas

Cadavéu acueye la III Xunta d’Escritores na casa natal de Fernán-Coronas

by asturnet

Escritores, editores, ilustradores, bibliotecarios, autores de cómic, músicos y persones interesaes na música asturiana, profesores de llingua asturiana, personal d’animación a la llectura, periodistes… Una amplia representación d’estos campos va participar el sábadu pela mañana na tercer edición de la Xunta d’Escritores y otros profesionales na Casa Natal del Padre Galo, en Cadavéu, nel conceyu de Valdés. Los actos van entamar de magar les diez de la mañana cola presentación de la xornada.

Participarán representantes del Conceyu de Valdés, l’Academia de la Llingua Aaturiana y la Conseyería de Cultura. Un conciertín va siguir a esti actu, a les 10:30, con Dani García de la Cuesta, Rafa Lorenzo y un gaiteru de la Banda “Faro de Luarca”.

A les 11 celebraráse “Les lletres por Cadavéu” por Dora Méndez, escritora, miembru de l’Asociación “Versos libres”, de Xixón.

Más tarde va presentase una “Leyenda de Ntra. Sra. de la Regla: recogida y escrita por el Padre Galo”, nun manuscritu inéditu recoyíu por Mary Rico.Darréu Rodolfo Pico, artista plástico y escritor, va falar de “Valdés na poesía afro-cubana”. La mañana va siguir con José Manuel Fernández Pérez, pregoneru de la fiesta de La Regalina falando del desenrrollu de la “faliel.la” anguaño.

María Esther García, miembru correspondiente de l’Academia de la Llingua Asturiana dará “Delles consideraciones sobre lliteratura n´asturianu: Nueves perspectivas”, mientres qu’Esther Prieto, d’Ediciones Trabe, va dar la conferencia “Lo difícil nun ye editar”.

Javier Antonio Marinas va falar del cómic asturianu nel sieglu XX, Ismael María González Arias de la “La influencia del programa SONES de la TPA na canción asturiana d’anguaño”, la escritora y profesora Carmen Guardado falará del escritor nes clases d’asturianu.

Darréu va celebrase un alderique tituláu “El Plan Llector, escritor ya investigador del centru (PLEI): De qué-y val a la llingua asturiana?”, con una charra previa de Norberto Martín Gómez, Director y Profesor del Colexu de Muñás (Valdés).

La xornada va remtar con un recuerdu a Nené Losada por Esther Prieto. Un recuerdu que Mary Rico va facer estensivu a los poetes Padre Galo y Casimiro Cienfuegos. L’actu remata a les dos y media la tarde.

Tamién te podria gustar