Portada Conceyos Blimea celebra la so Selmana Cultura con conferencies, teatru y música

Blimea celebra la so Selmana Cultura con conferencies, teatru y música

by asturnet

Güei llunes, 1 de marzu, entamen les actividaes programaes pola Asociación Vecinal de los Pueblos de la Parroquia de Blimea nel Centru Social de la llocalidá. El primer actu previstu ye una charra del escritor Chechu García, que va falar sobre’l cómic asturianu a partir de les 18.30 hores.

Mañana martes, Marcelino García-Noriega Fernández y la doctora Elena Fernández Fernández van dar la conferencia “Hábitos saludables na nutrición infantil”, a la mesma hora, y el miércoles, llega’l turnu del teatru, cola representación de “Mujeres en guerra”, a cargu de la compañía Quimérika, del IES Calvo Miguel.

La Selmana Cultural pon sigue’l xueves con Carlos Cuesta, periodista y críticu gastronómicu, y Luis Alberto Martínez Abascal, xefe de cocina de Casa Fermín, que van falar del pasu de la cocina tradicional a la de vanguardia. Amás, el vienres, y como pieslle de les actividaes, va celebrase un recital del Coru de Voces Blanques del Conservatoriu del Nalón na Ilesia de Santa María y va facese una cena de xermandía nel restorán Casa Delfina, incluyendo ne programa un homenaxe a Higinio Montes Moreno y el sortéu d’un cómic d’Alfonso Zapico.

Tamién te podria gustar