Portada Música Bisbal repasa los sos ésitos nel Teatru Xovellanos

Bisbal repasa los sos ésitos nel Teatru Xovellanos

by asturnet

El xueves 26 de mayu a les 20:30 hores Bisbal va repasar los sos ésitos nel Xovellanos. David Bisbal presenta la primer xira acústica de la so carrera nos teatros y auditorios más emblemáticos de tol estáu: Gran Teatre del Liceu de Barcelona, el Teatru Coliseum de Madrid, el Palau de la Música de Valencia o’l Palaciu Euskalduna de Bilbao, ente otros.

Lo meyor del so repertoriu en vivu con nueves igües que ponen de relieve una dimensión inédita de los sos cantares nun formatu con un soníu puru y una atmósfera bien íntima. Sobre l’escenariu, la voz de David Bisbal ta arropada pola so banda de músicos formada por guitarres acústiques y clásiques, un pianu de cola, contrabaxu, instrumentos de vientu y percusión.

Va diez años, l’artista andaluz entamó la so carrera en solitariu. Mientres esti tiempu, publicó cuatro álbumes, Corazón Latino, Bulería, Premonición y Sin mirar atrás, colos que supera los 4,5 millones de discos vendíos, y realizó cuatro grandes xires mundiales. Namás nel últimu añu ufiertó un cientu de conciertos y foi númberu 1 en países como Estaos Xuníos, L’Arxentina o México. El so brillante palmarés estatal ya internacional, con más de 50 premios otorgaos pola industria musical en tol mundu, ente los que destaquen un Grammy Llatinu, dos Premios Ondes y dellos Billboard Llatinu, conságrenlu como l’artista estatal más internacional de la última década.

Tamién te podria gustar