Portada Educación Baleares podría allargar el cursu escolar al 30 de xunu

Baleares podría allargar el cursu escolar al 30 de xunu

by asturnet

Baleares amaneció esti vienres cola amenaza d’Educación qu’alvirtió a los fuelguistes de que se prepara p’allongar el cursu escolar 2013-2014 hasta’l 30 de xunu. Unes mil persones, la marea verde con camisetes pola educación pública ensin retayos, diéronse cita esti xueves delantre la see gubernamental de la Conseyería d’Educación en Palma pa sofitar al comité de fuelga. Los delegaos sindicalistes, dos decenes, llantaronse nel interior de la sala de xuntes pa forzar la torna de la delegación gubernamental, que diera por rematada la maratoniana sesión, ensin alcuerdu.

Esti xueves, los dos partes, fuelguistes y Gobiernu, van volver a la mesa de diálogu coles estorbises de la implantación de les clases n’inglés, el trillingüismu del TIL (Tratamientu Integráu de Llingües) y la llei de símbolos, que contempla multes d’hasta 10.000 euros por esibir nes escueles la senyera catalana.

L’anunciu de la previsión oficial d’enllargar el calendariu escolar y les clases hasta entráu’l branu ye un elementu de presión a los docentes y, especialmente, un xestu ante la opinión pública y les families de los escolares afectaos. El Gobiernu trata de compensar el tiempu que perdieron los alumnos, que tendrán de recuperar nel currículu”. Asina lo aseguró Guillem Estarellas, home fuerte de la Conseyería d’Educación y negociador central nel conflictu llaboral y social.

Tamién te podria gustar