Portada Cine Avilés Acción, escoyíu como festival calificador pa los premios Goya

Avilés Acción, escoyíu como festival calificador pa los premios Goya

by redacción asturnews

Competir na Sección Oficial y ganar el premiu d`Avilés Acción va puntuar a favor pa consiguir una nominación a los Premios de l’Academia de Cine. Avilés Acción batió’l récord de curtiumetraxes inscritos pa la so próxima edición con más de 700 pieces.

El Festival de Cortometraxe Avilés Acción Film Festival, que la so XXI edición va tener llugar del 8 al 15 d’ochobre, foi apocayá escoyíu pola Academia de les Artes y les Ciencies Cinematográfiques como certame cinematográficu collaborador. Va Ser la so Sección Oficial la que califique para la inscripción de curtiumetraxes a los Premios Goya. La conceyala de Cultura, Yolanda Alonso, presentó esta mañana’l nomamientu qu’alza la relevancia a nivel nacional del festival avilesín. Acompañar Javier Mediavilla, director d’Avilés Acción Film Festival y José Ángel Lázaro, programador del mesmu.

Avilés Acción pasa asina a formar parte del esclusivu grupu de 41 festivales del estáu qu’abren la puerta a les nominaciones de la categoría Meyor Curtiumetraxe de Ficción de l’Academia de Cine. D’esta miente, los curtiumetraxes de ficción que deseyen optar a ser nomaos a dicha categoría, amás de satisfaer los requisitos de les bases de participación de los premios Goya, van deber de cumplir con una de los dos siguientes premises: ser ganadores d’un premiu de la sección oficial d’unu de los festivales calificadores o competir na sección oficial de siquier seis festivales calificadores.

Llueu van dise esbillando los detalles de la programación d’esta XXI edición d’Avilés Acción, al traviés de la so páxina web www.avilesaccion.com, que volvió bater el récord d’obres inscrites, con un total de 748 curtiumetraxes.

Tamién te podria gustar