Portada Música Australian Blonde publica’l so esperáu nuevu discu ‘Canciones de amor y gratitud’

Australian Blonde publica’l so esperáu nuevu discu ‘Canciones de amor y gratitud’

by asturnet

Diez años después de la publicación del esitosu ‘Pizza pop’ Australian Blonde presenta con nueva formación y nun momentu de gran actividá creativa el so esperáu séptimu trabayu: ‘Canciones de amor y gratitud’, un album surcáu de referencies a los soníos del soul blancu o al country alternativu, nel que los rasgos más coherentes cola trayectoria musical del grupu algamen niveles propios de sabiduría y novedá. La salida d’esti nuevu trabayu coincide nel tiempu cola reedición del ya clásicu ‘Pizza pop’.

La grabación de ‘Canciones de amor y gratitud’ foi un procesu ‘lentu y llaboriosu que se demoró a lo llargo de meses por diverses circunstancies’, afirma Fran Fernández, pa quien esti nuevu trabayu supón ‘un reflexu del llabor creativu desenvueltu pola actual formación de la banda, na que les aportaciones creatives tan más repartíes y tamién el llabor singular de cada ún de nós’. Una amuesa d’esa diversificación creativa son los temes compuestos nunes ocasiones por Paco Loco, Pablo Errea o el propiu Fran Fernández. Amás de

la coherente apuesta por un tipu de soníu habitual na identidá musical d’Australian Blonde y nel que les guitarres lleven el pesu conductor, Fernández señala “rellumes más cercanos al soul blancu y al country alternativu”, una nueva manera d’encarar los sones que ficieron nel so día de la banda asturiana una de les referencies fundamentales de la escena independiente del estáu.

Como desplica Fran Fernández el discu grabóse a lo llargo de varios meses l’añu pasáu nel estudiu de Paco Loco nel Puertu de Santa María y dende entós, arriendes los retrasos motivaos pol mesmu procesu de grabación, inda se fexo esperar hasta que la compañía Astro decidió sacalu col so sellu.

La publicación de ‘Canciones d’amor y gratitú’ coincide nel tiempu cola reedición del ya álbum clásicu ‘Pizza pop’, diez años después del so llanzamientu nel sellu Subterfuge.

Tamién te podria gustar