Portada Música Asturnews ufre vidios y semeyes de la gala d’entrega de los Premios AMAS 2008

Asturnews ufre vidios y semeyes de la gala d’entrega de los Premios AMAS 2008

by asturnet

El Teatru Filarmónica d’Uvieu foi l’escenariu, esti vienres 29 de febreru, de la gala d’entrega de la última edición los premios AMAS. L’eventu sirvió pa premiar a artistes como Anabel Santiago, Pablo Moro y Amon Ra nes categoríes de meyor discu folk, otres escenes y rock respectivamente. Otros protagonistes de la nueche foron los Crazy Lovers con Pablo Valdes a la cabeza, qu’algamaron dos premios ente ellos a la meyor canción d’otres escenes.

La gala vivió momentos emotivos cola entrega del AMAS honoríficu por tola so trayectoria a los componentes de Nuberu y cola actuación d’Hector Tuya (a pesar da tAr con 39 de fiebre) faciendo suya la popular “Eloise” de Tino Casal, l’otru artista que recibió l’AMAS n’homenxe a la so aportación a la música asturiana.Na gala tamien tocó la banda avilesina Tejedor, ganadora de dos premios l’añu pasáu y la banda de rock ovetense Amon Ra.

Otros premiaos foron “Fe de Ratas”, a la meyor propuesta en directu, Pablo García, meyor guitarrista, Charlie Gunner, meyor vocalista o Mario Fueyo (Dark La eMe), premiu al meyor teclista pol so trabayu con Dixebra. Na gala tamien se conoción que’l músicu de L.lena va pasar a ser dende agora’l responsable de los teclaos en Loquillo y los trogloditas.

Tamién te podria gustar