Portada Cine Almodóvar va competir pol Oscar col so ‘Dolor y Gloria’

Almodóvar va competir pol Oscar col so ‘Dolor y Gloria’

by redacción asturnews

Dolor y Gloria , de Pedro Almodóvar, va representar al cine español nel bracéu pol Oscar a la Meyor Película Internacional, según acaben de decidir esta selmana los miembros de l’Academia d Cine.

El filme del director manchegu, que yá recaldó n’España 6 millones d’euros, impúnxose a los otros dos llargumetraxes preseleccionaos na terna escoyida’l 21 d’agostu: Mientres dure la guerra, d’Alejandro Amenábar y Buñuel nel llaberintu de les tortúes, del barcelonés Salvador Simó. La llectura de la película escoyida corrió al cargu de la actriz Belén Cuesta.

La cinta del manchegu partía como l’apueste más claru ente les trés precandidates. Non yá polos ésitos que’l filme collechó sinón pol creitu internacional del cineasta, qu’acaba de recibir el Llión d’Oru d’Honor de la Mostra de Venecia pol conxuntu de la so carrera y atesora yá dos Oscar (a la meyor película estranxera por Tou sobro la mio madre, en 1999, y al meyor guión por Fale con ella, nel 2003).

Dolor y Gloria nun llogró la Palma d’Oru nel últimu Festival de Cannes, como’l realizador esperaba, pero Antonio Banderes sí se llevó’l premiu al meyor actor pol so papel de Salvador Mallo, el personaxe que sirve d’espeyu al propiu Almodóvar na que constitúi la so cinta autobiográfica y más íntima. Según el realizador, el personaxe protagonista de Mallo “ye y nun ye” él mesmu, pos na cinta hai enforma de realidá pero tamién de ficción. El filme, estrenáu n’España’l 22 de marzu constitúi sía que non xuna gran catarsis personal del cineasta más global del cine español.

Tamién te podria gustar