Portada Música Alcuentros cola tradición oral

Alcuentros cola tradición oral

by asturnet

La Escuela de Música Tradicional La Quitana va entamar en Xixón, cola collaboración la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, del Ayuntamientu y la Oficina Municipal de la Llingua, unos alcuentros cola tradición oral que van tener llugar nos salones d’actos del Ateneu La Calzada y del Centru de Cultura del Antiguu Institutu ente los díes 21 y 22 d’abril.

El vienres día 21 d’abril a les siete y media la tarde, el Salón d’actos del Ateneu La Calzada va inaugurar los alcuentros cola intervención de Jesús López Suárez, investigador y responsable del Archivu de la Tradición Oral del Museu del Pueblu d’Asturies, que presentará parte del so trabayu al travies de vidios y audiciones. Darreu, Manolo Santiago López, col grupu de teatru de solombres El Turnebís del Tribilín, va representar los romances entitulaos “L’enamoráu y la muerte”, “El mozo arriero” y “Albaniña”. Pela so parte, un grupu de neños del grupu de folclor Blimea va escenificar el romance “Rico Franco”.

El sábadu día 22 d’abril a la mesma hora, va ser el Salón d’actos del Centru de Cultura Antiguu Institutu’l qu’acueya la intervención de Fonsu Fernández, director del Museu de la Gaita de Xión, interpretando dellos romances cola zanfonia, mentes que Dani García de la Cuesta, de la Escuela de Música Tradicional La Quintana, va facer lo propio a la bandurria, participando tamien los alumnos de la escuela.

Los alcuentros van vese tamien arriquecíes pola participación de persones rellacionaes coles tradiciones d’otros llugares, como ye’l casu del músicu cántabru Chema Puenta, que va interpretar cantares y romances de la so tierra, echando asina’l pieslle a estes xornaes de recuperación de la tradición oral.

Tamién te podria gustar