Portada Cine ‘Cats’ va meyorar los sos efectos especiales

‘Cats’ va meyorar los sos efectos especiales

by redacción asturnews

‘Cats’ va meyorar los sos efectos especiales tres les brutales crítiques recibíes, tres de la decisión d’Universal Pictures de redistribuir una nueva versión de la película colos efectos especiales retocaos, según unvió nuna nota a miles de cines estadounidenses.

Tom Hooper, ganador d’un Oscar por El discursu del rei y director de La moza danesa o’l musical Los miserables, ta pasando por unu de los sos peores momentos profesionales dempués de que la so última película, Cats, recibiera los varapalos de la crítica. La versión cinematográfica del emblemáticu musical de Andrew Lloyd Webber, que llega a les nueses pantalles na Navidá, nun gustó n’absolutu a la prensa especializada, que llomó’l filme d’unu de los peores del añu. Ente les crítiques, llévase la palma la que fai referencia a los desastrosos efectos especiales, con un usu escomanáu del CGI, que fai que se vean les cares de los intérpretes.

Por eso, Universal Pictures optó por redistribuir una nueva versión de la película colos efectos especiales retocaos, según unvió nuna nota a miles de cines estadounidenses que fixo pública The Hollywood Reporter. Tratar d’un movimientu ensin precedentes y que demuestra hasta qué puntu la producción del filme foi un completu despropósitu. Esti parche va intentar ameyorar de dalguna forma los efectos visuales, como si d’un videoxuegu tratárase, pero nun se sabe si realmente va funcionar a la de ser meyor valorada pol públicu.

“Cats ye una orxía de pelos nun basureru”, pudo lleese na revista Collider. “Nun ye posible considerala una bona película. Pero nun quiero convidar a que-y la odie. Ye un animal caleyeru feu que güel mal y qu’ensin dulda nun tien de ser convidáu a casa. Sicasí, ye na so especie un tipu de criatura viviente, digna de siquier cierta compasión básica”, escribió’l críticu de Vanity Fair Richard Lawson. “Nun paecen nin humanos nin gatos, sinón mutantes de llaboratoriu pasaos por un filtru de Snapchat”, dicía Empire.

Con un elencu nel que destaquen superestrellas como Judi Dench, Ian McKellen, Taylor Swift Jennifer Hudson, Idris Elba y James Corden, Cats yá provocóxuna reacción negativa dende l’apaición del so tráiler en xunetu. La trama xira en redol a una tribu de gatos llamada Jélicos que, mientres xuna nueche tomen la so más trascendente elección: la de decidir cuál d’ellos va renacer nuna nueva esistencia.

Tamién te podria gustar