Portada Cooperación Presentación del llibru “La participación del Principáu d’Asturies nos asuntos comunitarios Europeos”

Presentación del llibru “La participación del Principáu d’Asturies nos asuntos comunitarios Europeos”

by asturnet

La obra , de Juan Fernández y Gonzalo Riesgo, ufre un estudiu sobre la xera comunitaria nel Principáu de Asturias coincidiendo cola cellebración del vigesimu aniversariu de l’adhesión d’España a la Unión Europea. La presentación va tener llugar güei martes 6 de Marzu a les 12:30 hores,na Casa d’Asturies en Bruseles y a les 19:00 nel Centru Asturianu de la capital belga.

Nel actu van a intervenir les siguientes personas: Javier Velasco, Director de la Casa d’Asturias en Bruseles, Juan Fernández y Gonzalo Riesgo, autores de la publicación, y Francisco Javier García Valledor, Conseyeru de Xusticia, Seguridá Pública y Relaciones Esteriores.

Juan Fernández incorporse en 1985 a la Oficina de asesoramientu sobre Comunidaes Europees del Principáu d’Asturies como Asesor Económicu, desempeñando’l cargu de director de la mesma dende 1992 a 1999. Dende avientu de 2003, ye’l xefe d’área de relaciones Esteriores de la Dirección Xeneral de Relaciones Esteriores y Asuntos Europeos y miembru del Conseyu de Redacción de la Revista Eurastur.

Gonzalo Riesgo presta servicios dende 1999 como Asesor Xurídicu del Departamentu de Relaciones esteriores y asuntos Europeos de l’alministración del principáu d’Asturies. Ye llicenciáu en Derechu pola Universidá d’Uvieu y miembru del Illustre Colexu d’Abogaos d’Uvieu.

Tamién te podria gustar