Portada Lliteratura Xulio Berros asoleya nun llibru pa neños con xuegos adicionales al traviés d’internet

Xulio Berros asoleya nun llibru pa neños con xuegos adicionales al traviés d’internet

by asturnet

Lliteratura tecnolóxica pal públicu más mozu. L’autor Xulio Berros desdobla la edición en papel del so llibru pa neños ‘El Mundu de Toya’, asoleyáu pola casa xixonesa Vtp, con un sitiu web nel que los llectores puen completar pasatiempos p’acreditar la comprensión de la obra y desendolcar la so capacidá pa espresase en llingua asturiana.

Defensor de que la so iniciativa supón una esperiencia novedosa nel universu de la lliteratura infantil n’asturianu, Berros habilita nun sitiu personal d’internet dellos formularios y xuegos abiertos a la participación de los llectores, col envís de que la so obra seya una creación dafechu interactiva y de que’l públicu infantil puea entretenese llueu de conocer la obra.

Asina, los neños qu’accedan a la páxina de ‘El mundu de Toya’ depués de lleer el llibru tienen la posibilidá de completar un crucigrama colos nomes de los personaxes, puen cumplimentar pallabres ausentes en frases incompletes, tienen a la so disposición un exerciciu de sintaxis p’armar frases correctes y, a la fin, puen xunir delles illustraciones -obra toes elles de María Amor Fernández- col so testu correspondiente.

Los xuegos interactivos complétense con varios cuestionarios sobro l’autor y la so obra, que ve la lluz dientro de la colección ‘Lliteratura infantil de/pa/por Asturies’ de la editorial Vtp, una serie empobinada pa llectores de más de 8 años d’edá.

Nacíu en Sotrondio en 1963 y especializáu en creación lliteraria n’asturianu pa neños, Xulio Berros exerce como profesor nel colexu ‘Elena Sánchez Tamargo’ de Llaviana y tien editaes, ente otres obres, ‘Lo mío, ¿cómu ye?’ y ‘Toya’, dambes asoleyaes cola editorial uvieína Trabe.

Sitiu web con pasatiempos sobro ‘El mundu de Toya’

Tamién te podria gustar