Portada Cine Xixón acueye CinegailesAST, el primer festival de cine gai y lésbicu d’Asturies

Xixón acueye CinegailesAST, el primer festival de cine gai y lésbicu d’Asturies

by asturnet

Xixón va acoyer el primer festival internacional de cine gai y lesbicu d’Asturies, llamáu CinegailesAST, que se celebrará ente los díes 26 al 29 de xunetu nel Auditoriu del Centru de Cultura Antigu Institutu. El festival, destináu a promocionar n’Asturies el cine de temática homosexual, gai, lesbica o transexual de tol mundu, ta organizáu pol Festival de Cine Asturianu en collaboración cola asociación xixonesa El Garrapiellu.

El Festival CinegailesAST premiará trabayos en tres modalidaes diferentes: la de Meyor Película, Meyor Curtiu, Meyor Documental, asina como los premios al Meyor Actor y a la Meyor Actriz, escoyíos pol públicu asistente a les sesiones oficiales competitives.

Sesiones de proyección de documentales y llargometraxes completarán les xornaes hasta’l sábadu 29 de xunetu cuando se fairá la Gala de Pieslle cola proclamación de ganadores.

Nel certame podrán participar trabayos preseleccionaos pol Festival CinegailesAST, en cualesquier formatu, y con cualesquier duración o añu de realización. El plazu presentación de trabayos termina’l 28 de xunu del 2006.

Tamién te podria gustar