Portada Conceyos Willard Carter aporta al Xovellanos nos postreros díes del mes

Willard Carter aporta al Xovellanos nos postreros díes del mes

by redacción asturnews

El violonchelista inglés Willard Carter va ufrir esti 22 de febreru de 2023 a les 20 hores nel Teatro Xovellanos de Xixón unu de los conciertos más esperaos del mes que se tien organizao en collaboración col Concursu Internacional de Música “Villa de Llanes” y la Fundación Alvargonzález.

Willard Carter, ganador del XXIII Concursu Internacional de Música «Villa de Llanes», empezó les sos clases de violonchelu a la edá de 4 años con Elizabeth Anderson. Xunese a Wells Cathedral School como corista a la edá de 8 años y camudóse a Purcell School para estudiar violonchelu con Alexander Boyarsky en 2013. En 2016, Willard xunir al Departamentu Junior del Royal College of Music para estudiar música de cámara.

En 2018, Willard empezó a aprender con Ivan Monighetti na Escuela de Música Reina Sofía de Madrid. Willard tocó en recitales en Gales, Somerset, Wiltshire, Oxford y Londres. Tamién dio recitales en Pratovecchio, Poppi, Loreto, Osimo y Recanati, n’Italia. N’agostu de 2018 tocó un recital en Sagamore Hill, Nueva York. Actuó en The Wigmore Hall, The Charterhouse, The Goldsmiths Hall, el Palaciu de Buckingham y el Castiellu de Windsor.

En mayu de 2019 volvió actuar nel Palaciu de Buckingham, que depués foi tresmitíu por Classic FM. Dende entós foi escoyíu como Rising Star para Classic FM. En mayu de 2021, Willard tocó un recital nel festival Solsberg en Suiza, en xunu tocó’l doble conciertu de Brahms nel Teatru Romanu de Mérida para la Reina d’España, en vivu por televisión y n’agostu de 2021, Willard tocó’l conciertu para violonchelu de Elgar cola Orquesta del Festival de Gstaad nel Festival de Gstaad.

Willard ganó numberosos concursos, incluyíu’l Concursu Internacional de Cello Llanes 2022, Gregynog young musician, el Rickmansworth young musician y el segundu premiu nel concursu internacional de violonchelo Anna Kull n’Austria y concursos en The Purcell School y en RCM. Willard participó en selmanes de clases maxistrales con Ivan Monighetti y Wolfgang Emanuel Schmidt n’Alemaña, Suiza y Liechtenstein. Willard foi convidáu a participar nes clases maxistrales en IMS Prussia Cove n’abril de 2020, para l’Academia Heifetz y l’Academia de Daniel Hope n’Alemaña. Willard foi asesoráu por músicos estraordinariossobremanera Vasily Petrenko, según Jaap Van Zweden, Ben Palmer y Guy Johnson.

 

 

Tamién te podria gustar