Portada Educación Uviéu permitirá matriculase de Doctoráu a los llicenciaos

Uviéu permitirá matriculase de Doctoráu a los llicenciaos

by asturnet

La Universidá d’Uviéu va dar accesu directu a los estudios de doctoráu a aquellos titulaos con planes d’estudiu que cunten con, siquier, 300 creitos ECTS. Esta midida, aprobada ayeri pola Comisión de Doctoráu, va dexar que los titulaos cimeros que remataron les sos carreres antes de la implantación del plan Bolonia puedan cursar un programa de doctoráu ensin tener que completar antes estudios de máster, un requisitu que la puesta en marcha del Espaciu Européu d’Educación Superior estableció como pasu imprescindible previu al doctoráu.

El pasáu mes de marzu, el Ministeriu d’Educación dexó en manos de les universidaes la interpretación de les condiciones d’accesu a los estudios de doctoráu pa los titulaos de los vieyos planes de segundu ciclu o ciclu llargu.

Cola decisión, la d’Uviéu va asitiase nel ranking más baxu de desixencia curricular palos futuros doctores lo que podría ser una decisión estratéxica permala a llargu plazu, anque seya económicamente rentable a curtiu plazu.

El Centru Internacional de Posgráu de la Universidá d’Uviéu va ufiertar pal próximu cursu 24 programes de doctoráu, diez d’ellos con una Mención escontra la Excelencia, en toles cañes de conocencia. Más de 800 alumnos tán cursando yá estos estudios. La midida va ser aplicable a partir del próximu cursu, nel que’l Centru Internacional de Posgráu de la Universidá d’Uviéu va ufiertar un total de 24 programes de doctoráu, diez d’ellos con una Mención escontra la Excelencia, en toles cañes de conocencia.

Anguaño, más de 800 alumnos tán cursando estos estudios que se distribúin en cinco grandes árees: arte y humanidaes, ciencies, ciencies de la salú, ciencies sociales y xurídiques ya inxeniería y arquitectura.

La decisión de la Universidá remata una vieya reivindicación de los estudiantes de los planes vieyos, que llevaben tiempu reclamando la nueva adaptación. La situación esistente hasta agora obligaba a los titulaos a siguir el camín marcáu dientro de l’adaptación de los estudios cimeros al Espaciu Européu de la Educación Cimera: el grau, de cuatro años; el máster d’unu o dos cursos más, xunto col doctoráu, lo qu’obligaría a un percorríu académicu de non menos d’ocho años.

Tamién te podria gustar