Portada Educación Uviéu firma’l primer conveniu d’una Universidá hispana col CERN

Uviéu firma’l primer conveniu d’una Universidá hispana col CERN

by asturnet

La Universidá d’Uviéu ye la primer española en firmar un conveniu de collaboración cola Organización Europea pa la Investigación Nuclear (CERN). Dambes instituciones van potenciar la investigación nel ámbitu de la física fundamental, la matemátiques y l’inxeniería (software, mecánica, eléctrica, electrónica, de control y telecomunicaciones), sigún pudo sabese ayeri. El prestixosu llaboratoriu européu algamó alcuerdos de collaboración con una amenorgada llista d’universidaes en tol mundu y nel casu d’España la institución académica asturiana ye la primera y única universidá que suscribió un conveniu.

Dende va siete años la Universidá d’Uviéu y el CERN caltienen una collaboración constante, frutu de la cual más de 70 titulaos asturianos completaron yá estancies d’hasta 3 años nos llaboratorios de la Organización Nuclear Europea.

El rector, Vicente Gotor, robló esta mañana’l documentu marco del alcuerdu con vixencia d’otros cinco años al pie de Lluís Secundino Miralles Verge, director del Departamentu de Servicios d’Infraestructures del CERN. La vicerrectora d’Investigación y Campus d’Excelencia Internacional, Paz Suárez Rendueles, y el profesor Víctor Manuel González, coordinador del proyectu per parte de la Universidá, allegaron tamién a la firma del conveniu. Amás, la prestixosa institución científica, galardonada’l pasáu añu col Premiu Príncipe d’Asturies d’Investigación Científica y Técnica, escoyó la institución asturiana pa celebrar el pasáu abril el so primer Campus de Primavera n’España cola participación de 80 estudiantes.

Tamién te podria gustar