Portada Cine Un ciclu repasa’l cine de lluchadores y monstruos inverosímiles baxo’l títulu ‘Peor imposible’

Un ciclu repasa’l cine de lluchadores y monstruos inverosímiles baxo’l títulu ‘Peor imposible’

by asturnet

Monstruos difíciles de creer, lluchadores ‘freaks’, maquetes de goma esgonciaes por héroes inverosímiles. La sesta edición del ciclu cinematográficu ‘Peor imposible’ entama güei en Xixón una serie de diez proyecciones que se prollongarán tola selmana con espaciu propiu pa la ciencia ficción asiática y que van culminar el prósimu sábadu nuna maratón de cine.

‘Los monstruos invaden la tierra’ y ‘El luchador manco’ estrenen esta tarde la llista de películes previstes nel ciclu a partir de les 18 hores, pa dexar pasu mañana a ‘Inframan’ y ‘Made in China’, y el miércoles a les cintes ‘Mad Warrior’ y ‘Robovamp’. Los organizadores de ‘Peor imporible’, iniciativa de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular de Xixón, reserven el xueves pa l’amuesa d’estremaes películes comprendíes baxo la denominación común de ‘Asia Extreme’ y feches n’estremu oriente.

Completen el programa les obres ‘The Breed’, ‘Infraterrestre’ y ‘The shunned house’, les dos primeres previstes pal vienres y la tercera pal mediudía’l sábadu. Esa mesma xornada rematará’l ciclu con una maratón integrada pola proyección sucesiva de les películes ‘Baba Yaga’, ‘Capitán América’, ‘The Punisher’ y ‘Tex y el señor de los abismos’.

Amás de les proyecciones, el ciclu ‘Peor imposible’ inclúi la cellebración d’un cursu d’introducción a l’animación que se desendolca a partir de güei baxo la dirección del director y escenógrafu Valentín Lorca y qu’analizará la hestoria, los fundamentos y la técnica de l’animación pa rematar na ellaboración d’un curtiumetraxe d’animación en plastilina.

Tamién te podria gustar