Portada Educación SUATEA reclama medíes educatives, non policía

SUATEA reclama medíes educatives, non policía

by asturnet

La propuesta del PSOE d’asignar un policía a cada centru educativu llevanta les protestes de la comunidá educativa. El sindicatu SUATEA considera que la “propuesta contribui a llevar a la sociedá la idega de que la violencia ta medrando nos centros educativos”. L’informe del Defensor del Pueblu sobre la violencia escolar indica que la violencia escolar disminuyó nos últimos años.

La propuesta gubernamental empobínase a qu’el númberu policial asignáu en cada centru participe de la vida del mesmu llegando hasta’l Conseyu Escolar. El sindicatu educativu considera que les necesidaes de los centros educativos nun se centren nes medíes policiales sinon en meyorar la enseñanza y la convivencia na comunidá educativa.
Dende SUATEA planteen una serie de midíes como la reducción de los alumnos por clase, nesti puntu’l sindicatu considera que nun se puede mantener la mesma ratio qu’hai 30 años. La introducción nos centros escolares de nuevos profesionales d’educación como trabayadores sociales, mediadores o acompañantes.
La formación de padres y madres d’alumnos ye otru de los puntos propuestos dende SUATEA, asina se propón la creación d’escueles de familia que tendríen como fin principal abordar la formación y la xestión de los problemes de convivencia.

Tamién te podria gustar