Portada Educación SUATEA rechaza otra vuelta la contratación de becarios que plantega’l Ministeriu d’Educación

SUATEA rechaza otra vuelta la contratación de becarios que plantega’l Ministeriu d’Educación

by asturnet

El Ministeriu d’Educación vieno acabante manifestar, tal y como recueyen los medios de comunicación, l’interés por parte de la Conseyería qu’encabeza Ana González na contratación de becarios pa sustituir al profesoráu interín nel sistema educativu y darréu de conocese, SUATEA quier afitar otra vuelta que rechaza dafechu esa contratación de becarios que plantega’l Ministeriu d’Educación. Nuna nota de prensa asoleyada esti día, el sindicatu camienta que la introducción d’estos becarios “ye una solución barata pa iguar los problemes educativos nos que tanto’l Ministeriu como la Conseyería metieron a la Escuela Pública a base de recortes, precarización y de primar criterios economicistes y mercantilistes sobre la calidá del sistema educativu”.

Na opinión de SUATEA, “la sola idega de plantegar la presencia d’estos becarios dientro de los centros educativos ye una bofetada a los docentes interinos despidíos dende l’aplicación RD 14 del 2012 de midíes urxentes de racionalización del gastu públicu nel ámbitu educativu”.

Dende SUATEA consideren qu’esta nun ye de nenguna de les maneres la solución p’atender de forma integral al alumnáu con necesidaes educatives especiales: “esta iniciativa ministerial un engañu más a los que nos tienen avezaos Jose Ignacio Wert y Ana González. Esti tipu d’ocurrencies nun atienden a l’actual realidá educativa que nun ye otra qu’unes plantiyes claramente insuficientes y la saturación de trabayu por parte de los docentes presentes nes escueles y institutos”. Dende SUATEA esixen al ministru d’Educación la retirada d’esti proyectu xunta los recortes educativos puestos en marcha nesta llexislatura, la recuperación de los puestos de trabayu suprimíos, que se paralice l’aplicación de la LOMCE ensin complicar entá más el presente y el futuru de la educación pública nesti añu electoral y que convoque con urxencia la mesa sectorial de negociación. Y coles mesmes esixen tamién “a la Conseyera asturiana d’Educación que nun aplique esta midida y qu’invierta el presupuestu amañosu p’atender a la diversidá d’alumnáu con criterios d’igualdá y equidá, tomando como referente al profesoráu espulsáu del sistema de resultes de los recortes educativos y nun xenerando empleos precarios mazcaraos de beques formatives”.

Tamién te podria gustar