Portada Educación Suatea denuncia’l pieslle d’unidaes d’Educación Infantil.

Suatea denuncia’l pieslle d’unidaes d’Educación Infantil.

by asturnet

El sindicatu educativu SUATEA denunció, en comunicáu de prensa, el pieslle d’unidaes n’Educación Infantil. El profesoráu afectáu, toos interinos ya interines, ta conociendo la supresión d’unidaes mediante una resolución de la Directora Xeneral de Centros na que s’aveza a dicir lo

“innecesariu d’un docente de sofitu o la fusión d’alumnáu de dos grupos colo que supón na calidá del serviciu públicu docente”. Asina mesmo SUATEA denuncia que’l procesu de reivisión de les unidaes educatives nos centros, desendolcáu pola Alministración educativa y qu’ha valir “pa planificar correctamente’l funcionamientu del sistema educativu, parez nun ser abondo polo que l’Alministración ta recurriendo al pieslle d’unidaes nes escueles públiques, y col despidu de los y les trabayadores contrataos en xunetu” . El sindicatu d’enseñanza considera qu’estes medíes adóptense pa compensar el desequilibriu económicu que supón la privatización d’una enseñanza non obligatoria nos centros privaos.
La selmana pasada’l sindicatu educativu fizo llegar al Conseyeru d’Educación, José Luís Iglesias Riopedre, un escritu nel que se denuncia la desapaición de la enseñanza de la llingua asturiana en dalgunos centros asina como la restricción nos horarios de los y les docentes qu’impedía la impartición d’esta asignatura.
Pal sindicatu estes aiciones de la Conseyería suponen una llaminación de los recursos públicos, na que siempres s’ataca al colectivu más débil o al menos conflictivu.

Tamién te podria gustar