Portada Educación SUATEA denuncia la “irresponsabilidá” del Ministeriu d’Educación nel tratamientu de la relixón

SUATEA denuncia la “irresponsabilidá” del Ministeriu d’Educación nel tratamientu de la relixón

by asturnet

SUATEA denunció la “irresponsabilidá del Ministeriu d’Educación y ciencia nel tratamientu de la relixón confesional y la so posible alternativa”.
SUATEA manifestó que polo que se ve del la información del Ministeriu d’Educación y Ciencia, l’alumnáu podrá elixir ente relixón, una materia aconfesional sobre la Historia de les Relixones o nenguna de les dos, esto ye, pal sindicatu educativu “pasar esa hora en compañía d’un profesor nel patiu, na biblioteca o, marchar pa casa”.
Dende’l sindicatu de mayestros y mayestres consideren que ye una “irresponsabilidá” poner una asignatura alternativa a la enseñanza relixosa porque contradiz la propuesta de que la relixón salga del curriculum escolar aporbada nel Conseyu Escolar del Estáu.
Contradiz tamién, según SUATEA, lo dictamináu pol Tribunal Supremu que prohibió una asigantura alternativa por ser “discriminatoria” pal alumnáu que, por cursar relixón, nun pue acceder a los conocimientos que s’imparten na asignatura alternativa.
SUATEA asoleyó’l so “total desalcuerdu” con esta propuesta y dio anuncia d’un recursu contra la esistencia d’un asignatura alternativa a la relixón. Dende SUATEA ficieron un llamáu al gobiernu pa qu’acepté les propuestes ellaboraes pol Conseyu Escolar del Estáu y a que “nun ceda entovía más a les presiones y el chantaxe de la xerarquí eclesiástica”.

Tamién te podria gustar