Portada Gastronomía Samartín celebra les Lletres tamién con “Tapes y Compres”

Samartín celebra les Lletres tamién con “Tapes y Compres”

by asturnet

ECOSAM entama del 9 al 11 mayu una aición pa dinamizar el comerciu ya la hostelería del conceyu de Samartín del Rei Aurelio desenvuelta dafechamente en Llingua Asturiana y coincidiendo col Día de les Lletres. Esti evento que algama la segunda edición recibe´l nome de “TAPES&COMPRES”, y nel mesmo la clientela podrá tastiar tapes a dos euros cuyu importe será devueltu nun billete a descontar en compres en cualquiera de los 35 comercios y servicios de profesionales participantes.

La pieza angular d´esta prestosa aición serán los propios comerciantes y profesionales que seldrán quienes asuman estos descuentos frente´l cliente. Del 9 al 11 de mayu dir de tapes per cualquiera de los 25 establecimientos hosteleros participantes será un verdaderu chollu, ya que podrán tastiase sabroses tapes a un importe perreducíu, de dos euros, y amás qu´esi importe seya devueltu en compres a los díes siguientes, del 12 al 24 de mayu.

P´alcontrar más información de los establecimientos participantes habrá que acceder al blog de noticies de la web de ECOSAM (www.ecosam.es/blog), o a la páxina de Facebook de l´asociación.

D´igual mena, ECOSAM continúa col fechu diferencial que también tienen los dos eventos gastronómicos qu´organiza SAMARTÍN DEL PINCHU (11800 pinchos vendíos) y SAMARTÍN DE LES TORTIELLES (8.019 porciones vendíes), eventos d´esitu que utilizen la llingua llariega como llingua oficial del eventu en cuestión, ayudando d´esta manera a la normalización de la llingua asturiana fuera de los tradicionales ámbitos de la cultura. Pa too ello, ECOSAM cuenta col asesoramientu de la Oficina de Política Llingüística de Samartín del Rei Aurelio.

“TAPES&COMPRES” contará col patrociniu de Caja Rural, y forma parte de les iniciatives del Plan Estratéxicu del Comerciu de Samartín del Rei Aurelio que ECOSAM lleva implantando dende 2008 en collaboración con la Direición Xeneral de Comerciu del Principáu d´Asturies, el Ayuntamientu de SMRA y la Cámara de Comerciu d´Uviéu.

Páxina en Facebook del Eventu

Tamién te podria gustar