Portada Conceyos Samartín abre’l mes de la toponimia con un espaciu na FEMEX

Samartín abre’l mes de la toponimia con un espaciu na FEMEX

by asturnet

La Oficina de Normalización Llingüística de Samartín del Rei Aurelio, col enfotu de potenciar l’emplegu de la so toponimia oficial, aprobada por decretu nel añu 2008, ta desendolcando a lo llargo d’esti mes de setiembre una iniciativa cola que se pretende informar a la población, l’alministración y los medios de comunicación de los nomes de los pueblos que deben usase. Baxo’l títulu “Mes de la toponimia”, durante setiembre van llevase a cabu distintes actividaes encaminaes a esi oxetivu.

La primera d’elles entama mañana vienres 5 de setiembre coincidiendo cola Feria de Muestres y Esposiciones FEMEX que se celebra nel Parque El Florán. Ehí va poder visitase un stand que va incluyir información rellacionada cola toponimia oficial del conceyu. Nos distintos paneles informativos van tar espuestos tolos topónimos oficiales, y va poder conocese l’orixe de dalgunos d’ellos y más información rellacionada col procesu de recuperación toponímica.

En pocu espaciu va poder accedese a una información virtual qu’enancha la información física yá presente nos cartelos y la complementa con enllaces web que s’activen al ser escaniaos cola aplicación Layar, que se pue instalar en tabletes o móviles d’última xeneración. Los paneles van incluyir más de 150 puntos de realidá enanchada. Tamién va haber xuegos rellacionaos cola toponimia destinaos a distintes edaes y regalos pa les persones participantes. Esti espaciu na FEMEX va poder visitase dende’l vienres 5 hasta’l llunes 8 n’horariu de mañana y tarde.

Tamién te podria gustar