Portada Cine Ribedeva da’l primer pasu pa crear un festival añal de cine con películes vinculaes al oriente asturianu

Ribedeva da’l primer pasu pa crear un festival añal de cine con películes vinculaes al oriente asturianu

by asturnet

Un certame añal de cine fechu nel oriente d’Asturies o dirixíu por directores de la comarca. L’Ayuntamientu de Ribedeva plantégase da-y continuidá nesos términos a l’amuesa cinematográfica que tien en marcha esta selmana y que quier afitar a partir de 2005 cola incorporación de llargumetraxes y l’apertura del certame al vecín occidente de Cantabria.

Asina lo espresa el responsable de la Casa Cultura de Colombres, Javier Sampedro, quien avanza qu’en tóu casu manexaráse un programa “pequeñu”, acordies cola capacidá presupuestaria del municipiu, y nun s’optará pola fórmula de concursu, sinón que se caltendrá l’apuesta por una amuesa audiovisual con tintes hestóricos ya etnográficos.

Nesti sen, l’Ayuntamientu de Ribedeva proyecta dende ayeri y hasta’l 31 d’agostu tres curtiumetraxes vinculaos a la comarca y tres documentales, ente ellos ‘Alma de Dios’, una cinta rodada a primeros del sieglu XX pol director Manuel Noriega, natural de Pimiangu, y recuperada recientemente del escaezu pola Filmoteca de Zaragoza.

Según Sampedro, l’envís de los rexidores municipales pasa por mantener les feches del certame de cine n’agostu, coincidiendo cola selmana grande de les fiestes llocales, y nel diseñu de la edición de 2005 tendrá muncho que dicir el siguimientu que’l públicu faiga de l’amuesa yá en marcha, cuyos organizadores consideren “una preba”.

Ente les pieces que se proyecten nos xardinos de la Casa Cultura de Colombres, baxo’l títulu xenéricu de ‘Luces y sombras del Oriente, un acercamiento al cine del oriente de Asturias’, figuren amás dos documentales sobro la llegada’l ferrocarril a Llanes y la vida nesa llocalidá nel críticu añu de 1917, cuando tres movimientos militares, obreros y parllamentarios confluyeron na más intensa crisis del periodu de la Restauración.

Tamién te podria gustar