Portada Cine Profesionales del sector audiovisual y tecnolóxicu ven necesaria una Film Commission asturiana

Profesionales del sector audiovisual y tecnolóxicu ven necesaria una Film Commission asturiana

by asturnet

Profesionales del sector tecnolóxicu y audiovisual ven necesaria la creación d’una Film Commission n’Asturies asemeyada a la qu’esiste n’otres comunidaes y que había tener como fin l’atraer rodaxes y producciones cinematográfiques a la nuestra comunidá. Una mesa redonda analizó ayer n’Uviéu les posibilidaes de la puesta en marcha d’un organismu con esos oxetivos.

José Braña, presidente de l’Asociación de Realizadores y Guionistes d’Asturiee; Javier Galán, representante de l’Asociación de Productores asturianos y Joaquín Morán, xerente de la empresa ASTURNET, coincidieron nel coloquiu celebráu nel Club Prensa de La Nueva España na necesidá de puxar por un Film Commission na nuestra comunidá. Les actividaes d’esti organismu taríen enfotaes na captación de productores cinematográfiques pa que vinieren a rodar los sos trabayos a Asturies, facilitándo-yos toa clase de servicios y contactos con profesionales necesarios pa los sos llabores.

Organismos asemeyaos esisten n’otres comunidaes con abondo ésitu nel puxu de les actividaes derivaes de la industria audiovisual y que valen pa favorecer el medre d’otros sectores económicos. Los profesionales aconceyaos pa falar de la posible creación d’una Film Commission n’Asturies coincidieron en que la nuestra comunidá diba beneficiase abondo de la iniciativa. Los sectores audiovisual, de nueves tecnoloxíes, de servicios y turísticu seríen los principales beneficiaos d’una iniciativa que, según apuntaron los falantes na mesa redonda, había ser privada pero con sofitu de l’administración o con participación mista.

Tamién te podria gustar